آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

ماجرای حقوق 15 میلیونی سعادتعمند چیست؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رییس هیئت مدیره استقلال نسبت سند منتشر شده در مورد حقوق مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، بحث درخواست احمد سعادتمند بابت حقوق 15 میلیون تومانی این روزها به یکی از حواشی مهم در باشگاه استقلال تبدیل شده است و عده ای می گویند درخواست چنین مبلغی عجیب است.  اما نکته مهمتر اینکه در شرکت های دولتی حقوق مدیرعامل باید به تایید هیئت مدیره برسد و هنوز کسی نمی داند آیا حقوق 15 میلیونی سعادتمند به تصویب هیئت رییسه استقلال رسیده است یا نه.

  

اسماعیل خلیل زاده در این باره به ورزش سه گفت: اول بگویم که انتشار این سند کار بسیار زشتی بود. در زمان مدیریت من حتی یک سند از باشگاه بیرون نرفت ولی نمی دانم در این باشگاه چه کسانی هستند که دارند همه مدارک باشگاه را رسانه ای می کنند.

  

او در مورد اینکه آیا هیئت مدیره با درخواست سعادتمند مبنی بر حقوق 15 میلیونی موافقت کرده است یا نه هم گفت: همانطور که در رسانه ها دیدید آن نامه را فقط خود آقای سعادتمند امضا کرد و این موضوع به تصویب هیئت مدیره نرسیده است و اصلا من هنوز این نامه را از نزدیک ندیده ام.

  

وی افزود: البته این را بگویم که آقای سعادتمند حقش است که حقوق بگیرد و این اعضای هیئت مدیره هستند که می گویند ایشان چه مبلغی را باید به عنوان دستمزد ماهیانه دریافت کنند. بنابراین مبلغ درخواستی ایشان باید در هیئت مدیره استقلال بررسی شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

  

خلیل زاده در پایان گفت: من جای آقای سعادتمند باشم بابت این اتفاق شکایت می کنم چون کار این افراد غیر قانونی و غیر انسانی است. آنها می خواهند با آبروی آقای سعادتمند بازی کنند در حالی که من بازهم می گویم ایشان هیچ کار بدی انجام نداده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------