دفاعیات باشگاه پرسپولیس ارسال شد/ کارشناس عربستانی: اطلاعات موثق دارم رای صد در صد به نفع پرسپولیس است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران لایحه دفاعیات خود را درباره ادعاهای باشگاه النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد.

به گزارش ایرنا، لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس ایران در مورد شکایت باشگاه النصر عربستان، شب گذشته توسط بخش حقوقی و بین‌الملل باشگاه و با همکاری فدراسیون فوتبال ایران تهیه شد. این لایحه در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برتری برابر النصر عربستان راهی فینال شد اما باشگاه عربستانی با ادعای غیر قانونی بودن قرارداد برخی از بازیکنان این تیم شکایتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد. 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با بررسی مستندات النصر به نماینده ایران فرصت داد تا دفاعیات خود را تا امروز (پنج‌شنبه) ارسال کند. 

 

کارشناس عربستانی: اطلاعات موثق دارم رای صد در صد به نفع پرسپولیس است

کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس چینی کمیته انضباطی را موظف کرده تا درباره این پرونده تصمیم گیری کند. این مسئول چینی می خواهد با کمک 2 عضو شرقی کمیته انضباطی AFC درباره پرونده پرسپولیس تصمیم گیری کند.

 

 

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که طی روزهای اخیر اظهار نظرهای متفاوتی از رای ای اف سی در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس شده است اما هر چه بیشتر به زمان اعلام رای نزدیک می شویم کارشناسان حقوقی عربستان پرسپولیس را برنده این دعوای حقوقی می دانند.

 

 در آخرین نمونه  جاسم الحربی، کارشناس فوتبال سعودی در برنامه ای زنده در شبکه «ورزش» این کشور خیال همه را راحت کرد و مدعی شد: من اطلاعاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کردم و رای 100 درصد به نفع تیم ایرانی است و نباید هواداران النصر را بی جهت امیدوار کرد. من اطلاعاتی از AFC دارم که پذیرش اعتراض النصر محال است و رای به نفع پرسپولیس خواهد بود.

 

 در زمینه شکایت النصر علیه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس چینی کمیته انضباطی را موظف کرده تا درباره این پرونده تصمیم گیری کند. این مسئول چینی می خواهد با کمک 2 عضو شرقی کمیته انضباطی AFC درباره پرونده پرسپولیس تصمیم گیری کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------