استقلال زود صدر جدول را از دست داد/ گل‌گهر سیرجان با شکست شهرخودرو صدرنشین شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
شاگردان محمود فکری که امیدوار بودند با پیروزی برابر ذوب‌آهن موقعیت‌شان را در صدر جدول مستحکم کنند، با توقف برابر این تیم اصفهانی به هدفی که داشتند نرسیدند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که در پایان هفته ششم لیگ برتر در صدر جدول قرار داشت برای حفظ صدرنشینی اش عصر امروز به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

استقلال در این دیدار با رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری به میدان رفت.

 

در نیمه اول دو تیم بازی پر برخوردی را به نمایش گذاشتند که تمایل استقلال برای رسیدن به گل بیشتر از حریف بود اما تلاش آنها به نتیجه نرسید تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

 

نیمه دوم با بازی هجومی آبی پوشان همراه بود و محمود فکری با تعویض‌هایی که انجام داد تلاش کرد شرایطی را فراهم کند که تیمش سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به دست بیاورد اما دفاع خوب تیم اصفهانی این اجازه را به صدرنشین لیگ برتر نداد که بتواند به هدفش برسد.

 

 گل‌گهر سیرجان با شکست شهرخودرو صدرنشین شد/ توقف سایپا مقابل ماشین سازی

در دو دیدار همزمان از هفته هفتم لیگ برتر تیم گل‌گهر با پیروزی مقابل شهرخودرو صدرنشین شد و سایپا هم با ماشین سازی مساوی کرد.

 

دو دیدار همزمان از هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 15 در تهران و سیرجان برگزار شد که گل‌گهر با پیروزی پرگل مقابل شهر خودرو دوباره به صدر جدول لیگ برگشت. 

 

نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

 

گل‌گهرسیرجان  یک - شهرخودرو مشهد صفر

داور: اشکان خورشیدی

کمک داوران: محمد راهی و علی احمدی 

کارت زرد: آزاد جعفرزاده، علی طاهران ( شهر خودرو)  علیرضا علیزاده( گل‌گهر سیرجان)

کارت قرمز:-

گل‌: منشا (دقایق،45، 66 و 70) برای گل‌گهرسیرجان صادق صادقی( دقیقه 78) برای شهرخودرو

 

گل‌گهرسیرجان با چهارمین برد فصل خود 13 امتیازی شد و دوباره به صدر جدول لیگ برگشت. شهر خودرو هم با دومین شکست متوالی و به دلیل تفاضل گل کمتر دو پله در جدول لیگ سقوط کرد و به رده سیزدهم رسید. منشا هم با هت تریک در این مسابقه با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ است.

 

سایپا تهران  صفر - ماشین سازی تبریز صفر

داور: حمید حاج ملک 

کمک داوران: مهدی الوندی – عسگر محمدی

کارت زرد:رضا کریمی از ماشین سازی 

کارت قرمز:-

گل‌:-

 

ماشین سازی با  این تساوی دو امتیازی شد همچنان در رده آخر جدول لیگ باقی ماند و سایپا هم 8 امتیازی شد به رده یازدهم جدول صعود کرد.

 

شکست فولاد برابر نفت مسجدسلیمان/ فرصت سوزی شاگردان نکونام

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیدار هفته هفتم لیگ برتر توانست فولاد را شکست دهد.

 

در ادامه رقابت‌های هفته هفتم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان میزبان تیم فولاد بود که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر مسجدسلیمان به پایان رسید.

 

در این دیدار که فولاد می‌توانست با پیروزی در آن شانس رسیدن به صدر جدول را داشته باشد و هم امتیاز گل گهر شود، تیم نفت مسجدسلیمان توانست با گل دقیقه ۹۱ نیما انتظاری برابر شاگردان جواد نکونام به برتری برسد.

 

فولاد که متحمل شدن این شکست ۱۰ امتیازی ماند و شانس رسیدن به صدر جدول و هم امتیاز شدن با گل گهر را از دست داد. نفت مسجدسلیمان ۷ امتیازی شد و به میانه‌های جدول رسید.

 

برتری پرگل تراکتور مقابل پیکان

در آخرین دیدار از روز دوم هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه خانگی میزبان پیکان تهران بود و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

 

در این دیدار که دقایق پایانی آن به دلیل قطع برق ورزشگاه متوقف و سپس برگزار شد، مهدی تیکدری (۲۱)، اشکان دژاگه (۲۲) و محمد عباس زاده (۳۹) برای سرخپوشان تبریزی گل زدند. رضا جبیره در دقیقه ۲۷ تنها گل پیکان را به ثمر رساند.

 

شاگردان مسعود شجاعی با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند. تیم پیکان هم با ۹ امتیاز در میانه جدول باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------