باشگاه استقلال: نتیجه بازی برابر گل‌گهر باید ٣ بر ٠ به سود استقلال اعلام شود/ پیکان هم شکایت کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد شکایت از مهاجم گابنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ارائه کرد.

کانال خبری باشگاه استقلال در این مورد نوشت: «باشگاه استقلال بلافاصله پس از اتمام مصاف این تیم برابر گل‌گهر سیرجان و در زمان قانونی، شکایت رسمی خود را از بازی کردن باگناما مهاجم گابنی تیم گل‌گهر در مصاف با استقلال به مراجع مربوطه ارائه کرد.

 

با توجه به مستنداتی که در رسانه‌های معتبر درباره این بازیکن منتشر شده و اسناد دیگری که باشگاه استقلال در دست دارد، تخلف باشگاه گل‌گهر در بازی دادن به این بازیکن محرز است و به نظر می‌رسد با توجه به رویه و سابقه کمیته محترم انضباطی در اجرای دقیق قانون، این بازی باید ۳ بر صفر به سود استقلال اعلام شود.

 

این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده شده و باشگاه آماده است کلیه مستندات و مدارک مثبت ادعای باشگاه استقلال را در اختیار کمیته انضباطی که متشکل از حقوقدانان و قضات باسابقه کشور است، ارائه کند. بدیهی است باشگاه استقلال تا حصول نتیجه، این پرونده را پیگیری خواهد کرد».

 

 رونمایی از شاکی جدید گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی/دقیقی: انتظار داریم حقانیت ادا شود

به جز استقلال یک باشگاه دیگر هم از گل‌گهر به خاطر استفاده از بازیکن گابنی اعتراض کرده است.

 

بعد از اعتراض باشگاه استقلال به استفاده گل‌گهر از این بازیکن، باشگاه پیکان هم چنین اقدامی انجام داده است. 

   

سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال پیکان هم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا این باشگاه هم به حضور باگناما در ترکیب گل‌گهر اعتراض کرده است، اظهار داشت: ما هم طبق مستندات و شنیده‌های خود مثل تیم‌های دیگر شکایت نامه ای تنظیم کرده‌ایم و اکنون منتظر اعلام نظر مراجع قانونی هستیم. اگر حضور این بازیکن در بازی با پیکان مشکل قانونی داشته باشد باید حق به حقدار برسد در غیر این صورت برای گل‌گهر و باگناما آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارکی که ارائه کرده‌ایم انتظار داریم حقانیت ادا شود زیرا قانون باید برای همه تیم‌ها اجرا شود. باگناما در بازی با تیم ما جزو بهترین بازیکنان زمین بود و در روند مسابقه تأثیر گذاشت. البته به جز این مسائل مقابل گل‌گهر تیم برتر زمین بودیم اما برخی اشتباهات مانع برتری مان شد.

 

 توضیحات باشگاه گل گهر درباره جذب بازیکن گابنی/باگناما به هیچ وجه بازیکن غیرقانونی نیست

با توجه به اخبار منتشر شده و بیانیه یکی از باشگاه‌ها در مورد اریک بایناما باشگاه گل‌گهر حق خود می‌داند که توضیحاتی ارائه کند.

 

در جذب اریک باگناما تمام مقدمات و تشریفات اداری با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رعایت شده است و پس از بررسی دقیق سازمان لیگ کارت بازی این بازیکن صادر شده است. تمامی مستندات و مدارک نیز به امضای دبیرکل فدراسیون گابن مستقیما به فدارسیون فوتبال ارسال و فدراسیون پس از دو هفته بررسی کارت بازی را صادر کرد؛ با این حال برای هر گونه ابهامی مستندات تکمیلی را نیز به فدراسیون فوتبال تقدیم خواهیم کرد. 

 

در این پروسه باشگاه گل‌گهر هیچ‌گونه دخل و تصرفی انجام نداده است و طبق وظایق قانونی خود عمل کرده است و اریک باگناما به هیچ وجه بازیکن غیرقانونی به حساب نمی‌آید.

آیین نامه جذب بازیکن خارجی و قانون هم در این خصوص شفاف سخن گفته و این باشگاه نیز در چارچوبهای تعیین شده رفتار کرده است، از استعلام شرایط جذب تا ارائه ضمانت نامه بانکی آماده به حضور و پاسخگویی در هر کمیته ای هستیم و درخواست این باشگاه پاسخگویی شفاف به ادعاهای مطرح شده و پیشگیری از حاشیه سازی به باشگاهی است که همه تلاش و هدفش کمک به ارتقا فوتبال ملی است و این حق را جهت پیگیری حقوق خود در صورت لزوم این از مراجع بین المللی نیز محفوظ می‌داند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------