گل‌محمدی:‌ دلیل تصمیم لوکادیا را نمی دانم/ حساسیتی نسبت به لو رفتن ترکیب پرسپولیس ندارم



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل تصمیم لوکادیا را نمی دانم، او در تمرین خیلی سرحال بود. 

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: دربی که در پیش داریم حساسیت های خاص خودش را دارد. می‌دانیم شاید مردم نسبت به این بازی حساس و پیگیر هستند. قطعا با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم. ان شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. شخصا احترام زیادی برای حریف قائل هستم اما این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوب و هماهنگی انجام بدهیم.

 

*امیدوارم شاهد بازی هجومی در دربی باشیم

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هرچند اتفاقات عجیب و غریبی هم در این مدت افتاد ولی در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. به دنبال سه امتیاز هستیم. امیدوارم شاهد یک بازی هجومی باشیم. تیمی که تمرکز داشته باشد و بتواند از موقعیت‌ها خوب استفاده کند می‌تواند موفق شود. در مجموع امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

 

*لوکادیا در آخرین تمرین خیلی سرحال بود

گل محمدی در خصوص رفتن لوکادیا از ایران و اینکه گفته می‌شود در تمرینات دلش با تیم نبوده، گفت: اتفاقا در آخرین تمرینی که با ما انجام داد خیلی سرحال بود. خیلی هم پیگیر این بازی بود. حتی تمرکز خیلی خوبی هم برای این بازی داشت. نمی‌دانم بعد از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران برود. هنوز نمی دانم دلیل این تصمیمش چه بود.

 

وی افزود: باید این مساله را فراموش کنم و بتوانم به بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند روحیه بدهم. از آن‌ها بخواهم با جان و دل بازی کنند. قطعا بازیکنانی که بازی می‌کنند با تمام وجود به مصاف استقلال می‌روند.

 

*استقلال و پرسپولیس یکی از 10 دربی دنیاست

گل‌ محمدی در خصوص عدم حضور تماشاگران علیرغم اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: فوتبال ما کلا مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر یک جام جهانی را بدون مشکل با استادیوم‌های پیشرفته برگزار کرد. نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنیم. با تیم‌های دیگر یا درجه دوم، با چین، ژاپن و کره جنوبی مقایسه کنیم. از لحاظ ساختاری خیلی عقبیم. استقلال و پرسپولیس یکی از 10 دربی دنیاست. چندروز قبل نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه، با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟ ساختار فوتبالمان همین است. انتظار بیشتر از این هم نمی‌شود داشت.

 

*لَنگِ یک زمین تمرین هستیم

وی افزود: هنوز لَنگِ یک زمین تمرین هستیم. یک استادیوم برای 50 سال پیش است. هم تیم ملی بازی می‌کند هم استقلال و پرسپولیس. هیچ امکاناتی وجود ندارد. این موارد در فوتبال ایران زیاد است.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص تمرین در هوای آلوده اظهار داشت: مجبوریم تمرین کنیم. شرایط بازی و تمرین متفاوت است. شما باید با گرم کردن 160 دقیقه تمرین کنید و مسابقه بدهید. ضربان قلب بازیکنان و هیجان بازی زیاد است. شرایط تمرین کنترل شده است ولی در شرایط بازی نمی‌توانیم پیشگیری کنیم. اینکه چرا شرایط جوی اینطور است بحث دیگری است. صحبت کردن در مورد آن حاشیه ساز می‌شود و به هرحال شرایطی است که وجود دارد.

 

*هیچ حسابی در توئیتر ندارم

گل‌محمدی در مورد یک حساب توئیتری که به نام او فعالیت می‌کند، گفت: تا به حال وارد شبکه توئیتر نشده‌ام گفتند اسم من جعل شده و فیک است. اینکه تیک آبی هم گرفته عجیب است. در مجموع حسابی در توئیتر ندارم صفحه اینستاگرام من هم بسته است ولی تعجب می‌کنم که چطور تیک آبی گرفته است.

 

*مشکل دیاباته فقط مصدومیت است

وی در مورد اینکه گفته می‌شود دیاباته مشکل مالی و قصد خروج از ایران را دارد عنوان کرد: مشکل او فقط مصدومیت است و به بازی فردا نمی‌رسد فکر کنم دو سه هفته کار دارد.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراض بازیکنان تیم به مسائل مالی اظهار داشت:‌ این مشکلات همیشه وجود دارد سعی کردیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. چند تمرین را خیلی راحت از دست دادیم. متأسفانه اتفاقاتی افتاد و اردوی ما لغو شد ولی سعی کردیم برنامه‌ریزی‌مان طوری باشد که با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

 

*مشکلی برای بستن قرارداد با آل کثیر وجود ندارد

گل‌محمدی در خصوص وضعیت عیسی آل‌کثیر گفت:‌ با عیسی و باشگاه صحبت کردم فقط بحث توافق بین دو طرف است. امیدواریم با برگزاری جلسه این مشکل برطرف شود. مشکلی برای بستن قرارداد با او وجود ندارد فکر می‌کنم در این هفته جلسه‌ای با او داشته باشیم.

 

*قبل از جام جهانی شرایط برای ما بهتر از حریف بود

 

وی در مورد اینکه آیا زمان برگزاری دربی را مناسب می‌داند، عنوان کرد:‌ پیش‌بینی این روزها برای‌مان مقدور نبود. اگر قبل از جام‌جهانی بازی می‌کردیم تیم در مسابقات بود و ریتم خیلی خوبی داشتیم. شاید شرایط برای ما بهتر بود ولی در کل نباید به گذشته فکر کنیم چیزی که برای‌مان مهم است بازی فردا است. بازیکنان انگیزه خیلی بالایی دارند و این را در تمرینات چند وقت اخیر نشان دادند. فکر می‌کنم با آمادگی خوبی وارد بازی فردا شویم.

 

*هیچ اطلاعی از وضعیت لوکادیا ندارم

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود لوکادیا 48 ساعت آینده به  ایران برمی‌گردد، اظهار داشت: واقعا هیچ اطلاع دقیقی از این مسأله ندارم جزئیات اینکه چرا و چه زمانی قرار است برگردد را ندارم باشگاه در جریان است.

 

گل‌محمدی در خصوص مصدومیت ملی‌پوشان تیم امیری و بیرانوند گفت: شرایط‌شان خوب است و تمرین می‌کنند.

 

*حساسیتی نسبت به لو رفتن ترکیب تیم ندارم

وی در مورد اینکه بارها ترکیب این تیم صبح مسابقه لو رفته و این موضوع چقدر در روند تیم تأثیرگذار بوده،‌ اظهار داشت:‌ آنقدر رسانه‌ها قوی شده‌اند که من نمی‌توانم کاری کنم ترکیب بیرون نرود بالاخره از جایی درز پیدا می‌کند. من هیچ حساسیتی نسبت به این موضوع ندارم.تا جایی که بتوانیم اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیفتد ولی واقعا سخت است. خودم را زیاد درگیر این مسأله نمی‌کنم. ترکیب‌ها خیلی قابل پیش‌بینی هستند مثلاً با تیم مقابلی که بازی می‌کنیم شاید 95 درصد ترکیبش را می‌دانیم.

 

*باید بتوانیم جای لوکادیا و دیاباته را پر کنیم

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا با غیبت لوکادیا و دیاباته خط حمله پرسپولیس دچار مشکل نمی‌شود، گفت: هر دو بازیکنان اختصاصی در آن پست هستند. عملکرد خوبی هم داشتند. سرانجام بی‌تأثیر نیست ولی باید بتوانیم جای‌شان را پُر کنیم. با دوندگی و تمرین بیشتر بازیکنان دیگر ما هم آماده هستند.

 

گل‌محمدی در خصوص اینکه استقلال فردا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد اما پرسپولیس دچار یک معضل ناخواسته شده اظهار داشت:‌ شاید شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت ولی ما یک تیم هستیم فقط 11 نفر نیستیم. همه بازیکنان ما انگیزه‌های خاص خودشان را دارند.

 

وی در مورد اینکه این وضعیت چقدر او را یاد بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر می‌اندازد گفت: آنجا هم مشکلاتی در خصوص وضعیت بازیکنان داشتیم در آن بازی هم عملکردمان خوب بود شاید بی‌تجربگی کردیم. جام در دست‌مان بود اما متأسفانه اتفاقات باعث شد نتوانیم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص مالکیت مشترک با باشگاه استقلال که مانع روند حرفه‌ای شدن است، گفت: این سؤال مربوط به مدیران می‌شود صحبت‌هایی که در مورد فوتبال ایران لازم بود را گفتم که چه مشکلاتی وجود دارد. امکاناتی باید باشد که بتوانیم مجوز حرفه‌ای بگیریم.این سوال را بهتر است از مدیران و مسؤولان فدراسیون بپرسید.

 

*حضور تماشاگران حال و هوای خوبی به بازی می‌دهد

گل‌محمدی در مورد اینکه چقدر فضا و شور و حال دربی را حس می‌کند عنوان کرد: حضور تماشاگران قطعا حال و هوای ورزشگاه را بیشتر می‌کند متأسفانه دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

 

قطعا حضور تماشاگران و هواداران در استادیوم حال و هوای ورزشگاه و اشتیاق بازیکنان را خیلی بیشتر می‌کند. دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و برای فوتبال ایران و این شرایطی که وجود دارد متاسفم.

 

*خوب نیست درباره شرایط تیم ملی صحبت کنم

وی در مورد عملکرد تیم ملی  و رفتن یا ماندن کی‌روش، گفت: تمرکز من بیشتر روی دربی است. الان صحبت در مورد رفتن یا ماندن کی‌روش و شرایط تیم ملی زیاد حرفه‌ای نیست ولی درکل عملکرد یک مربی را بر اساس نتایجش می‌سنجند. کارشناسان، هیات رئیسه و مسئولان فدراسیون همه این‌ها را در نظر می‌گیرند. در نهایت باید انتخاب کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------