کواچ: جلوی لیورپول نباید اشتباه کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیکو کواچ
سرمربی بایرن مونیخ با وجود برتری تیمش در بوندسلیگا از اشتباهات مداوم مدافعانش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن بایرن مونیخ برابر آگسبورگ قرار گرفت و ۳ بر ۲ به برتری رسید. بایرن حالا خودش را برای بازی حساس با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد کرد.

 

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ بعد از برتری سخت تیمش برابر آگسبورگ گفت: اشتباهات بزرگی در خط دفاع داشتیم که به هیچ وجه نباید در بازی برابر لیورپول رخ دهد. در این صورت قطعاً شکست خواهیم خورد. لیورپول مهاجمان بزرگی در ترکیب دارد. محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو سه بازیکن بزرگی هستند که می‌توانند هر دقیقه برابر ما خطرساز شوند و در صورتی که این اشتباهات را برابر آنها داشته باشیم، در موقعیت سختی قرار خواهیم گرفت. متأسفانه ما در این دیدار خوب دفاع نکردیم و خیلی زود هم دروازه تیم باز شد. باید این مشکلات را فراموش کرد. در طول بازی فکر بازیکنان به بازی بعدی برابر لیورپول بود. ما بازی مهمی در پیش داریم ولی نباید به خودمان اجازه دهیم که ریتم کاری‌مان با خلل روبرو شود.

 

دو گل از کینگزلی کومان و یک گل از داوید آلابا باعث شد تا این برد خارج از خانه برای تیم نیکو کواچ ثبت شود.

 

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: متأسفانه حریف سه شوت به سمت دروازه ما داشت و دو شوت وارد دروازه شد. این همان چیزی است که از ابتدای فصل ما را آزار داده است یعنی هر شوت به سمت دروازه ما می‌آید وارد دروازه می‌شود. من امیدوارم برای بازی بعدی این مشکلات را رفع کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------