اقبالی:می‌ترسم شفر سکته کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

پیشکسوتان استقلال باید جلوی یکسری آدم‌ها را بگیرند

برومند: استقلال فقط زورش به الهلال می‌رسد

 هر چقدر استقلال در سال 98 در لیگ درگیر اتفاقات حاشیه‌ای شد و با از دست دادن امتیاز امید قهرمانی‌اش از دست رفت اما در بازی با الهلال دوباره تمام امیدها به این تیم برگشت. شاگردان شفر توانستند مقتدرانه تیم عربستانی را ببرند تا دوباره به بازی‌های آسیایی برگشته و حتی به قهرمانی در لیگ نیز امیدوار شوند. برومند پیشکسوت استقلال در خصوص این بازی اینطور اظهارنظر می‌کند: «استقلال زورش به هر تیمی نرسد به الهلال می‌رسد. الهلال آن تیمی نبود که می‌گفتند و همه از او می‌ترسیدند. به نظر من تازه الهلال از تمام تیم‌های گروه ضعیف‌تر بود. استقلال در اصل بدون مهاجم الهلال را برد.»

 

برد در این بازی امیدهای استقلال را زنده کرد. طی چند وقت اخیر به خاطر مسائل حاشیه‌ای دربی این تیم آسیب زیادی دیده بود و این حواشی بیشتر شامل رفتارهای رحمتی می‌شد. طی سال‌های اخیر استقلال مربیان زیادی عوض کرده و همه از رفتار این بازیکن ناراضی هستند. نظر شما در ارتباط با حواشی که رحمتی به وجود می‌آورد چیست؟ برومند در پاسخ می‌گوید: «استقلال مال و اموال هیچ کس نیست. همه بازیکنان باید این را بدانند. استقلال متعلق به هواداران این تیم است و همچنین پیشکسوتانی که سالیان سال برای این تیم زحمت کشیدند.

 

باورم نمی‌شد چنین اتفاقاتی برای تیم افتاده است اما به هر حال بعد از دربی حواشی زیادی به وجود آمد که برخاسته از برداشت‌های نادرست بود. بازیکن باید بداند امتیاز دربی با دیگر بازی‌ها تفاوتی ندارد که این مسائل را به وجود می‌آورد. به هر حال با بردی که مقابل الهلال به دست آمد به نظرم شرایط بهتر شد.»

 

 شما برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر شانسی قایل هستید؟ این پیشکسوت استقلال در این خصوص اینطور می‌گوید: «من برای استقلال شانس زیادی قایل هستم.» در کل شما برخورد شفر با مسائل حاشیه‌ای را درست و قاطع می‌دانید؟ برومند در پاسخ می‌گوید: «آلمانی‌ها به نظم معروف هستند. نمی‌دانم دقیقا در رختکن و بعد از بازی دربی چه اتفاقی افتاده است اما قطعا شفر می‌داند چطور با این مسائل برخورد کند اما من به پیشکسوتان استقلال می‌گویم که باید نگذارند هرکس در استقلال قد علم کند و نباید کسی جرات چنین کارهایی را داشته باشد.»

 

می‌ترسم شفر سکته کند

اقبالی: غیبت هیچ بازیکنی مقابل الهلال حس نشد

 مسعود اقبالی مربی سابق استقلال درباره بازی این تیم مقابل الهلال اینطور می‌گوید: «آبی‌پوشان مقابل الهلال هیچ نشانی از یک تیم بحران‌زده نداشتند و طوری ظاهر شدند که بیننده تصور می‌کرد یک تیم دیگر به جای استقلال بازی می‌کند. استقلال در حمله حساب شده و فرصت‌طلب بود و خیلی خوب از اندک موقعیت‌هایش استفاده کرد و در دفاع بسیار منسجم و با برنامه بود. طوری که الهلالی‌ها تقریباً هیچ موقعیت خطرناکی هم خلق نکردند.»

اقبالی در ادامه می‌گوید: «همه بازیکنان استقلال خوب بودند اما اگر بخواهم از شاخص‌ترین‌ها نام بیاورم می‌توانم به علی کریمی، میلاد زکی‌پور و محمد دانشگر اشاره کنم. این ۳ بازیکن که در فاز دفاعی بازی می‌کنند در پیروزی استقلال نقش مهمی داشتند.»

 

 مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به غیبت بازیکنان زیاد در ترکیب استقلال می‌گوید: «غیبت هیچ بازیکنی در این تیم حس نشد. حتی جانشینان عملکردی بهتر از غایبان داشتند و منطقی است که شفر بازی‌های بعدی‌اش را هم با همین نفرات پیش ببرد.»

 اقبالی در خصوص رفتارهای شفر کنار زمین نیز اینطور می‌گوید: «شفر لب خط آرام و قرار ندارد و هیجان زیادی دارد. واقعاً من بعضی وقت‌ها نگران او می‌شوم که مبادا لب خط سکته کند. این ناآرامی‌ها خیلی وقت‌ها به ضرر تیم می‌شود چون به بازیکن داخل میدان استرس وارد می‌کند. حالا بگذریم از اینکه من نمی‌دانم این میزان از هیجان و فعالیت برای انسانی به سن و سال شفر مناسب است یا خیر.»

 

 ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------