فتاحی: لیدر پرسپولیس باعث تنش در بازی شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم همه تنش‌های این بازی به خاطر مطلبی بود که لیدر پرسپولیس یک هفته قبل از بازی در فضای مجازی منتشر کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار کرد: فقط شرمنده هواداران خود هستیم، چون یکسری از آن‌ها اذیت شدند و سر‌های زیادی شکسته شد.  

 

او درباره اینکه حتی به ماشین واحد سیار صداو سیما هم رحم نکردند و  به آن سنگ زدند، گفت: این سنگ پرانی‌ها ۲ طرفه بوده است و تماشاگران ما ۶، ۷ هزار نفر بودند، اما هواداران پرسپولیس حدود ۹۰ هزار نفر بودند. ما ۲ ساعت زودتر به استادیوم آمدیم و اتفاقات اول از طرف تماشاگران حریف رخ داد. به نظرم همه تنش‌های این بازی به خاطر مطلبی  بود که عباس اسماعیل بیگی  لیدر پرسپولیس یک هفته قبل از بازی در صفحه  شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرده بود و  او باعث تنش این بازی شد. وی گفته بود که هواداران سپاهان به ورزشگاه نیایند و آن‌ها ۲، ۳ هزار نفر بیشتر نیستند و  هواداران ما ناراحت شدند. برخی از هواداران ما خودشان اتوبوس اجاره کردند و به تهران آمدند.  

 

فتاحی درباره اینکه استقرار   تماشاگران در ورزشگاه درست بود، بیان کرد: استقرار تماشاگران روز گذشته در جلسه هماهنگی مطرح و قرار شد که جایگاهی که به ما می‌دهند و تماشاگران حریف بالای سر ما نشینند. طبق برنامه قرار شد اگر تماشاگران سپاهان طبقه بالا را  پر نکردند هواداران پرسپولیس هم بالای سر سپاهانی‌ها نشینند. متاسفانه این اتفاق رخ داد و درگیری به وجود آمد.  

 

ناظر بازی قرار است درگیری برانکو را گزارش کند 

او درباره درگیری پایان بازی برانکو با کادر فنی سپاهان گفت: فکر می‌کنم برانکو اعتراض به وقت بازی داشت که با ناظر بازی درگیری شد  و قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای تیم ما هم رفت و صحبت کرد و او هم مورد محبت قرار گرفت. قلیچ خانی رفت تا بگوید به ناظر بازی توهین نکنید که ناظر بازی گفت خودم این موضوع را گزارش می‌کنم.  

 

چرا نباید کادر فنی ما اعتراض کند؟ 

فتاحی درباره اینکه کادر فنی سپاهان زیاد اعتراض می‌کرد، گفت:زمانی که هواداران ما اذیت می‌شوند چرا اعتراض نکنیم. همچنین به سرمربی تیم ما از اول تا آخر بازی فحاشی کردند چرا نباید اعتراض کنیم. ما نیامدیم که فقط بازی را نگاه کنیم.  

 

او درباره درگیری هواداران سپاهان با یگان ویژه گفت: من این صحنه را ندیدم.

 

همه این تنش ها به خاطر اظهارات لیدر پرسپولیس بود   

او درباره اینکه سیاوش یزدانی گفت که هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند چرا که امنیت جانی ندارند، گفت: هفته پیش لیدر پرسپولیس مصاحبه کرد و بازیکن ما هم این حرف‌ها را زد. من گفتم همه این تنش‌ها به خاطر اظهارات لیدر پرسپولیس بود و گرنه فینال جام حذفی ۵ سال پیش در تهران با ۱۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد و سپاهان در آن بازی پیروز شد و این  اتفاقات رخ نداد.  

 

سرپرست سپاهان درباره اینکه پرسپولیسی‌ها قصد شکایت از هواداران سپاهان را دارند، گفت: اشتباه نمی‌کنید ما اینجا مشکل پیدا کردیم و به هواداران ما سنگ زدند و آن‌ها می‌خواهند شکایت کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------