خوشحالی آلوس از بازگشت باشکوه نیمار



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آلوس
بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل از تساوی تیمش برابر کلمبیا راضی نیست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری دوستانه به مصاف کلمبیا رفت که این بازی برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

نیمار رقابت‌های کوپا آمه ریکا را که با قهرمانی برزیل به پایان رسید به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. او در فصل جدید لیگ فرانسه هم برای پاری سن ژرمن به میدان نرفته است.

 

این ستاره برزیلی بعد از ۹۳ روز توانست برای سلسائو گلزنی کند. او در این دیدار هم گل زد و هم پاس گل داد تا نشان دهد که آماده است.

 

دنی آلوس به ستایش از نیمار پرداخت و گفت: واقعا از بازگشت نیمار و گلزنی او خوشحال هستم. او از بازی کردن با پیراهن تیم ملی کشورش خوشحال است و نهایت تلاشش را در این دیدار به کار گرفت و موفق به گلزنی شد.

 

او ادامه داد: همه از عملکرد نیمار و بازگشت او خوشحال هستند. ما نیمار را بسیار دوست داریم. وقتی او با تمرکز بالا بازی می کند سطح کیفی تیم ما هم بسیار بالا می رود. به نیمار اجازه دادیم تا هر کاری که دوست دارد در زمین انجام دهد. ما همگی به او کمک می کنیم تا بدرخشد.

 

آلوس درباره تساوی برابر کلمیبا گفت: بازی واقعا سخت بود اما خوشبختانه توانستیم فرصت‌های خوبی را خلق کنیم. تا آستانه پیروزی پیش رفتیم. با وجود آنکه بازی دوستانه بود اما از تساوی ناراحت بودیم. برای ما بازی دوستانه و رسمی یک معنا دارد و در هر دیداری به دنبال پیروزی هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------