پیروزی در جام‌حذفی را فراموش کردیم/ تمرکزمان روی سپاهان است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا منصوریان
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما در جم دست به کار بزرگی زد، اما آن پیروزی همان جا برای ما تمام شد تا تمرکزمان روی دیدار با سپاهان در دربی اصفهان باشد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شب گذشته در جم میهمان پارس جنوبی بود و توانست میزبانش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

 

علیرضا منصوریان سرمربی سبز پوشان در گفتگو با مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی سخت و خوبی را بردیم. پیروزی بر پارس جنوبی در جم کار بزرگی بود که بچه‌های ذوب آهن موفق به انجام آن شدند.

 

سرمربی ذوب آهن در ادامه بیان داشت: تیم ما کار بزرگی کرد و من از عملکرد همه بازیکنانم رضایت کامل دارم. 

 

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: اما این پیروزی خوب و کار بزرگ را همان دیشب در جم گذاشتیم و تنها دقایقی برای این پیروزی شادی کردیم. چون اهداف بزرگتری در سر داریم و نباید این شادی‌های کوچک، ما را از اهداف بلند مدت و بزرگترمان دور کند.

 

منصوریان گفت: همان دیشب هم به بازیکنانم گفتم این پیروزی همینجا تمام شد و از همین الان باید به سپاهان فکر کنیم و روی این بازی بزرگ تمرکز کنیم. 

 

سرمربی سبزپوشان گفت: بازی خوبی که در جم ارائه دادیم ناشی از هماهنگی فراوانی بود که در تیم ایجاد شده و این هماهنگی میسر نمی‌شود مگر آن که تیم، یک خانواده باشد. ما الان به این مرتبه رسیدیم و از مرز تیم بودن عبور کرده و تبدیل به یک خانواده شده‌ایم. کل تیم ما امروز یک خانواده است و همه برای اهداف مشترک این خانواده تلاش می‌کنند.

 

وی در خاتمه با بیان این مطلب که امیدوار است دیدار با سپاهان یک بازی با کیفیت و خوب باشد گفت: دربی همیشه دربی است و این شامل دربی اصفهان هم می شود. سپاهان هم تیمی بزرگ است که از مربی خوب و کاربلدی استفاده می‌کند. ما هم برای این بازی برنامه‌های خاص خودمان را داریم و مطمئنم که دربی اصفهان یکی از بازیهای خوب هفته ششم خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------