رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال: فرهاد مجیدی می‌خواست برادرش را به تیم امید بیاورد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اکبر محمدی
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به اظهارات فرهاد مجیدی واکنش نشان داد و گفت: مجیدی می‌خواست برادرش را به کادر فنی تیم امید بیاورد و این توهینی به جامعه مربیان بود. 

به گزارش مهر، اکبر محمدی در واکنش به صحبت های فرهاد مجیدی و دخالت اعضای کمیته فنی در کار وی و پیشنهاد دستیار به سرمربی سابق تیم امید گفت: پیشنهاد فرهاد مجیدی برای مربیگری تیم امید، برادرش فرزاد بود. ما هرکسی را معرفی می کردیم می گفت من قبول ندارم. این برای جامعه مربیگری ما با ۳۵ هزار مربی توهین آمیز بود.

 

وی ادامه داد: وقتی دیدم در هیچ فضایی نمی توانیم با فرهاد مجیدی برای رسیدن به تصمیم مشترک وارد شویم آقای معینی را به عنوان مشاور به وی معرفی کردم بدون هیچ اجباری. وقتی دیدم آقای معینی را هم قبول ندارد گفتم  آقای محصص مشاور شما باشد که در استقلال با شما کار کرده است.   مجیدی گفت باعث افتخارم است ولی از آن به عنوان دستاویز استفاده کرد. موضوع معرفی دستیار همین بود نه چیز دیگری.

 

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه گروه کاری مجیدی بسیار خلوت بود، تصریح کرد: مجیدی فقط فرشاد ماجدی را کنارش داشت و حتی مربی بدنساز هم معرفی نکرد. آقای نوشادی و حبیبی را کمیته فنی به مجیدی معرفی کرد. تمام تصمیمات کمیته فنی در راستای حمایت از مجیدی بود.

 

محمدی در واکنش به این صحبت مجیدی که حمید استیلی در کارش دخالت می کرده است، یادآور شد: آقای مجیدی  در مدیریت تمرین و مسابقه تصمیماتی را می گرفت ولی تصمیماتش بر اساس دانش و تجربه نبود!

 

وی افزود: مجیدی در یکی از این جلسات می گوید تجربه ای ندارم و به من کمک کنید. کسی که خودش به این موضوع اذعان دارد، فکر می کنید تصمیماتش به تیم کمک می کند؟

 

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مجیدی دو روز قبل از بازی ارنج  تیم را اعلام می کرد و نصف تیم با این کار از بین می رفت چون بازیکنان خودشان را در ترکیب نمی دیدند.

 

محمدی تاکید کرد: وقتی مربی، بازیکن را اشتباه صدا می کند که ناشی از عدم شناختش است شما چه توقعی دارید؟ مقابل ازبکستان فرهاد مجیدی پست بازیکن را نمی شناخت و از استیلی راهنمایی خواست که این چالش ایجاد شد. در جلسه آنالیز خود مجیدی درخواست کرد اگر امکانش هست استیلی جلسه آنالیز بگذارد. او موقعی که از طرف بازیکنان مورد سئوال قرار می گرفت جواب فنی نداشت.

  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------