آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

کلوپ: از نمایش‌مان مقابل تاتنهام کاملاً‌ راضی‌ام و انتظارش را هم داشتم/ پوچتینو: نمی‌خواهم از VAR شکایت کنم



 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,  کلوپ
سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش در شب کسب پیروزی خانگی مقابل تاتنهام در دیداری که زمانی زیادی از حریف عقب بودند، ابراز خرسندی کرد. 

  به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ پس از پیروزی خانگی ۲ بر یک لیورپول مقابل تاتنهام در بازی یکشنبه شب دو تیم در ورزشگاه آنفلید که در آن میزبان در دقیقه اول گل خورد و تا دقیقه ۵۲ هم از میهمانش عقب بود، به خبرنگاران گفت: من کاملاً از عملکرد تیمم و واکنشی که به گل خورده نشان داد، راضی‌ام، اما راستش را بخواهید انتظارش را هم داشتم. خب دریافت گل زودهنگام اتفاق خوبی نیست، اما گاهی وقت‌ها این اتفاق یک پیام روشن دارد: اینکه بازی هنوز ادامه دارد.

 

اینکه تاتنهام از  همان لحظه اول فشار بیاورد، چیزی بود که انتظارش را داشتیم. ما توپ را در وسط زمین از دست دادیم، آنها ضدحمله زدند و گل خوردیم. کمی بدشانسی هم آوردیم، چون آلیسون ضربه اول‌شان را مهار هم کرد، اما هری کین آنجا بود و کار را تمام کرد. با این حال من راضی‌‌ام و انتظارش را هم داشتم. این از آن بازی‌هایی بود که عاشقش شدم، یک سوپربازی. از همان بازی‌هایی که باید در فوتبال ببینیم، همان بازی‌هایی که باید مقابل یک تیم واقعاً قوی ارائه کرد.

 

کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا این پرفشار‌ترین بازی تیمش در فصل جاری لیگ برتر بوده است، اظهار داشت: البته، ممکن است. بازی سرعت بسیار بالایی داشت. البته فکر می‌کنم ۷۰ درصد از زمان بازی تملک توپ داشتیم. عملکرد ما واقعاً‌ خوب بود و در چنین بازی سختی واقعاً من نمایش تیمم را دوست داشتم. اینکه یک گل خورده زودهنگام را مقابل حریفی سرسخت مانند تاتنهام با قدرتی که در ضدحملات دارد، جبران کنید کار آسانی نیست.

 

پس بازیکنان من به خاطر این کارشان شایسته تحسین هستند، اما اینکه آیا این بهترین بازی لیورپول در این فصل بوده است یا نه را نمی‌دانم. من خیلی از بازی‌های این فصل‌مان را دوست داشته‌ام، مثل بازی‌‌مان مقابل آرسنال. چیزی که اهمیت دارد این است که تمرکزمان را حفظ کنیم، چون بازی‌های مهمی پیش رو داریم. باید به این فکر کرد که اگر امشب می‌باختیم چه اتفاقی می‌‌افتاد و چه سؤالاتی درباره ما به وجود می‌آ‌مد. با این حال تا الان که همه چیز برای ما خوب پیش رفته است.

 

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان درباره مصدومیت محمد صلاح که او را مجبور به ترک میدان کرد هم گفت: مصدومیت صلاح از ناحیه قوزک پاست. او از زمان بازی‌مان مقابل لستر این مشکل را داشت. البته مصدومیت صلاح چندان جدی نیست. وقتی به دقایق پایانی بازی می‌رسید عضلات خسته می‌شوند و اگر ضربه هم بخورید آن وقت درد آن بیشتر احساس می‌شود. در این شرایط دلیلی ندارد که به خودتان فشار بیاورید، وقتی بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند جای شما را پر کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از شکست خارج از خانه شاگردانش مقابل لیورپول از عملکرد آنها دفاع کرد و به نوعی تصمیم داور برای اعطای پنالتی به حریف را زیر سؤال برد.

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی سفیدپوشان لندن از عملکرد شاگردانش دفاع کرد. او گفت: من تمام قد حامی تیمم هستم و کاملاً از بازیکنانم دفاع می‌کنم. ما ۲۹ بازیکن داریم و همه آنها فرصت بازی خواهند داشت. بعد از ۵ سال و نیم در تاتنهام، الان بیشتر از هر زمانی به حفظ اتحادمان نیاز داریم و باید حمایت‌مان را از تیم نشان دهیم. بازی سختی داشتیم اما خوب رقابت کردیم، البته من کمی ناراحتم و این هم بابت آن است که به اندازه کافی تملک توپ نداشتیم و حریف را مجبور نکردیم که عقب بکشد. با این حال نباید فراموش کنیم که حریف‌مان تیمی بسیار خوب بود. به نظر من لیورپول در حال حاضر یکی از بهترین تیم های اروپا است و ما مقابل این تیم بازی خوبی ارائه کردیم.

  

گل دوم لیورپول با یک پنالتی به ثمر رسید اما پوچتینو معتقد بود که تصمیم داور برای اعلام خطای بازیکن تیم او سختگیرانه بوده است.

 

سرمربی آرژانتینی تاتنهام که تیمش اکنون ۸ امتیاز با رده هشتم جدول فاصله دارد، افزود: نمی‌خواهم شکایت کنم. باید تصمیم داور و VAR‌ را بپذیرم. از نظر فنی شاید پنالتی بود چون برخوردی وجود داشت اما راستش را بخواهید توپ داشت دور می‌شد. به نظر من برخورد بسیار نرمی رخ داد. با این حال پنالتی اعلام شد و ما هم باید تصمیم داور و VAR‌ را قبول کنیم. در این فصل ما حق‌مان بود که امتیازات بیشتری کسب کنیم. چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد اما الان باید قوی بمانیم. شاید در فصول دیگر، در چنین مسابقه‌ای با نتیجه ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر پیش می‌افتادیم اما داستان بازی امروز متفاوت بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------