آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

سلطانی‌فر: ایران امنیت کامل را برای میزبانی دارد/ با تمام قوا به موضوع میزبانی کشتی ورود کردیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با روسای فدراسیون های ورزشی گفت: انتظار دارم فدراسیون های مختلف مسابقات داخلی و بین المللی خود را منظم برگزار کنند تا جلوی تبلیغات سوء دشمنان گرفته شود. 

 به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر گفت: مردم ما با برگزاری راهپیمایی های باشکوه صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و وفاداری خود را به نظام و رهبری نشان دادند. کشور ما آمادگی و امنیت کامل برای برگزاری هر رویداد ورزشی را دارد. 

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در چنین شرایط حساسی باید مسابقات مختلف را هرچه پرقدرت تر برگزار کنیم تا هم شور و نشاط را به مردم بازگردانیم و هم جلوی تبلیغات سوء بیگانه ها را در مورد شرایط و امنیت کشور بگیریم.

 

وی افزود: در حالی که جام جهانی شمشیربازی با آرامش و امنیت کامل در کشور برگزار شد، دو تا سه کشور برای شرکت در جام جهانی کشتی فرنگی در ایران اما و اگر آوردند و کار به اتحادیه جهانی کشتی کشیده شد که خوشبختانه به محض اینکه از موضوع مطلع شدیم، با تمام قوا و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف از جمله وزارت امور خارجه و کمیته ملی المپیک به موقع به موضوع ورود کردیم.

 

سلطانی فر تاکید کرد: ابتدا سفرای این چند کشور در ایران را توسط مسئولان وزارت امور خارجه احضار کردیم تا وضعیت امنیت ایران را به کشورهایشان منعکس کنند و سپس خودم با سفرای ایران در ژاپن و روسیه تماس گرفتم و از آنان خواستم مراتب امنیت ایران را به وزارت خارجه و فدراسیون کشتی خودشان منعکس کنند. همچنین با فدراسیون جهانی کشتی و IOC مکاتبه و مذاکره شد تا سرانجام با یک سلسله اقدامات فشرده و پیگیری های شبانه روزی موفق شدیم موافقت مجدد اتحادیه جهانی کشتی را برای میزبانی ایران در این مسابقات بگیریم.  

 

وزیر ورزش و جوانان سپس با اشاره به ادامه تحریم های غیر قانونی و ناعادلانه علیه ایران خاطرنشان کرد: این تحریم ها ابعاد وسیع تری نسبت به گذشته دارد و با این شرایط سخت ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگری صرفه جویی و کنترل هزینه ها را در دستور کار قرار دهیم. 

 

سلطانی فر عنوان کرد: البته قطعا مردم از قهرمانان و رشته های المپیکی ما توقع موفقیت و مدال در المپیک را دارند و حتما باید به آنها به طور ویژه رسیدگی شود اما در هر صورت تنگناها وجود دارد و صرفه جویی باید اولویت اول همه ما و مدیران فدراسیون ها باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------