آقای تاج هرکس شام دعوتت کرد، مربی خوبی است؟!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مهدی تاج ماچ و بوسه خود با ویلموتس بعد از جلسه اخیرشان را شهادت گرفت تا بگوید برای فسخ قرارداد مشکلی وجود ندارد اما در ادامه گفت هنوز مشکل آنها با این مربی حل نشده است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ وقتی مهدی تاج به دیدار لوپتگی رفت و با او پای میز مذاکره نشست، سرمربی سابق تیم‌ملی اسپانیا قطعا پیش خودش فکر نمی‌کرد حساب کردن پول هتل رئیس فدراسیون ایران و همراهانش، آنگونه تاج را شیفته‌اش کند. رئیس به قدری تحت تاثیر قرار گرفته بود که در بازگشت به تهران، در جلسه هیات رئیسه گفت: «اخلاق لوپتگی را پسندیدم، او خیلی مهربان‌تر از کی‌روش است و چیز بدی از او ندیدم، لوپتگی خیلی به ما احترام گذاشت و حتی پول هتل ما را حساب کرد.» 

 

در ابتدا همه فکر می‌کردند این یک مورد است و حالا تاج تحت تاثیر قرار گرفته ولی وقتی دیروز او به خاطر دعوت به شام ویلموتس، سر ذوق آمده بود، خیلی‌ها تصور کردند ظاهرا از فوت و فن مربیگری، این چیزها برای رئیس فدراسیون از سایر چیزها مهمتر است. رئیس فدراسیون فوتبال که ماچ و بوسه با ویلموتس را شهادت گرفت برای جلسه دوستانه‌اش با او، در ادامه گفت: «ایشان حتی من را به شام گرفت که گفتم چون در بلژیک نیستیم نه.» به شام گرفتن و پول هتل دادن، انگار بسیارمهمتر از آن فاکتورهایی است که دیگر روسای فدراسیون فوتبال جهان، برای انتخاب مربی‌شان لحاظ می‌کنند. 

 

اینکه در جنگ فعلی فدراسیون و ویلموتس، تاج به شام گرفتنش را اینقدر بزرگ می‌کند و در وسط مصاحبه می‌گوید باخت به عراق روی یک اتفاق بود و مرد بلژیکی مربی کوچکی نیست، فقط یک کارکرد دارد؛ جریحه‌دار کردن طرفداران فوتبال را.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------