آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آقای فتحی از چرندگویی خسته نشدید؟ تحریم فقط برای استقلال است؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
علی رغم تمام تلاش های مدیران استقلال در شب گذشته آنها موفق به دیدار با استراماچونی نشدند و سرمربی ایتالیایی صبح امروز تهران را به سمت ترکیه ترک کرد تا آخرین امیدهای استقلالی ها برای ماندگار کردن استرا بی نتیجه بماند. اما در این بین همچنان شاهد فرافکنی مدیرعامل استقلال در خصوص علت این اتفاق […] 

علی رغم تمام تلاش های مدیران استقلال در شب گذشته آنها موفق به دیدار با استراماچونی نشدند و سرمربی ایتالیایی صبح امروز تهران را به سمت ترکیه ترک کرد تا آخرین امیدهای استقلالی ها برای ماندگار کردن استرا بی نتیجه بماند. اما در این بین همچنان شاهد فرافکنی مدیرعامل استقلال در خصوص علت این اتفاق هستیم و سوال اینجاست که آیا تحریم ها تنها برای استقلال است و پرداخت به سایر مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران را شامل نمی شود؟

 

 متن نامه فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

قصه تکراری که در چند فصل اخیر برای استقلال نوشته اند اینبار با سناریویی جدید به دست کارگردان (امیرحسین فتحی) اجرایی شد. اگر هواداران استقلال در سالیان گذشته به کنار گذاشتن عجیب ستاره های تیمشان در انتهای فصل معترض بودند و ان را عامل ناکامی و بی ثباتی تیمشان می دانستند در فصل جدید با پدیده ای مواجه شدند که هرگز فکرش را هم نمی کردند به سراغ تیمشان بیاید چرا که به اعتراف حسن زمانی عضو سابق هیئت مدیره استقلال، عدم پرداخت مطالبات استراماچونی با دستور وزارت ورزش انجام شده و سناریو از این قرار بوده که بار دیگر استقلال دوباره اوج گرفته را به زیر بکشند.

 

فتحی که در فردی معتبر نزد هواداران استقلال محسوب نمی شود بارها با دروغ هایی که به آنها گفته حیثیت کاری خود را زیر سوال برده است و اینبار نیز برای فرار از زیر بار مسئولیت استعفای استراماچونی، توپ را به زمین تحریم ها آمریکا انداخته و مدعی این موضوع شد که به واسطه تحریم ها قادر به واریز دستمزد استرا نبوده اند و این در حالیست که این ادعای او یک عوام فریبی محض به حساب می آید چرا که به غیر از استراماچونی بازیکنان و مربیان خارجی دیگری نیز در لیگ برتر حضور دارند و هیچ مشکلی بابت واریز مطالبات آنها به وجود نیامده که نمونه عینی ان، واریز مطالبات گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس است که روز گذشته انجام شد. شاید لازم باشد تا مدیران استقلال یک دوره آموزشی نزد مدیران سپاهان، پرسپولیس، صنعت نفت و … ببینند که چطور قادر به پرداخت مطالبات بازیکنان و کمربیان خارجی خود بدون مشکل شده اند اما دوستان در هیئت مدیره استقلال از انجام ساده ترین کار ممکن عاجز مانده اند!

 

از این گذشته مدیران استقلال که اینقدر دستپاچه شب گذشته به دنبال تامین رضایت استراماچونی بودند و دستمزد عقب افتاده او را آماده کرده بودند چرا تا حالا به فکر پرداخت به مربی موفق خود نبودند و آنقدر حوصله این مربی را سر آوردند که قید همه چیز را زده و از ایران و فساد سازمان یافته در بدنه وزارت ورزش فرار کند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

استرا صبح امروز ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد اما از خروج عمر دانسی دستیار او ممانعت به عمل آمد

استراماچونی که از همان هفته اول متوجه فساد موجود در فوتبال ایران شد و کارشکنی های علنی در مسیر موفقیت تیمش را دید، اعلام کرد می ماند و می جنگد و تیمش را قهرمان می کند و به واقع نیز این اتفاق رخ داد اما او هرگز تصورش را هم نمی کرد که عوامل پشت پرده که بدخواه استقلال هستند، روزی بخواهند از طریق مشکل تراشی در پرداخت های او، به وی و خانواده ش فشار بیاورند و تصمیم گرفت برای همیشه از ایران برود؛ او حتی شب گذشته حاضر نشد با مدیران استقلال برای حل مشکل جلسه برگزار کند چرا که از این جلسات بی فایده به دفعات برگزار شده بود و نتیجه ای در بر نداشت.

 

اکنون تنها خواسته هواداران و پیشکوستان استقلال، استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این تیم است و اگر امکان استیضاح وزیر نیز در دستان هواداران استقلال بود، بدون شک در ساعات ابتدایی ضبح امروز، او را محاکمه می کردند که پاسخگوی عملکرد ضعیف مدیران منتصب توسط او در استقلال باشد.

 

پی نوشت: اکنون مدیرعامل پرسپولیس می تواند با خیالی آسوده مدعی شود که دستانی در کار هستند که نمی خواهند استقلال قهرمان شود … همان دستانی که در چندسال گذشته باعث و بانی قهرمانی تیم محبوب وزارت نشینان شد. در تفاوت نوع رفتن برانکو از پرسپولیس و استرا از استقلال همین بس که برانکو در اواخر دوران مربیگری خود در پرسپولیس هم با تراکتورسازی و هم با الاهلی عربستان مذاکراتش را انجام داده بود و برای دلارهای بیشتر تصمیم خود برای رفتن را گرفته بود چرا که به گفته خود او، نیاز به چالش جدید در فضای مربیگری اش داشت و در پرسپولیس به اشباع موفقیت رسید. اما عدم پرداخت به موقع مطالبات استراماچونی  او را به در خروجی باشگاه هدایت کرد و این دو مقوله به هیچ وجه با هم قابل مقایسه نیست.

 

منبع: tamashachi.com

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------