خلیل‌زاده: عصر امروز خبرهای خوبی از «استراماچونی» می‌دهیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,خلیل‌زاده

 

سرپرست باشگاه استقلال که برای مذاکره با وکیل آندره‌آ استراماچونی به ترکیه سفر کرده است به ایرنا گفت: عصر امروز خبرهای خوبی در خصوص این مربی ایتالیایی می‌دهیم. 

 

«اسماعیل خلیل‌زاده» برای مذاکره با وکیل آندره‌آ استراماچونی (پاستورلو) به ترکیه سفر کرده است. قرار است امروز ساعت ۱۴ نشست ویژه‌ای برگزار شود و در خصوص همکاری مجدد به بحث و تبادل نظر بپردازند.

 

استراماچونی علاوه بر تضمین برای دریافت حقوق منظمش خواهان کاهش مدت قرارداد خود با باشگاه استقلال شده‌است که درخواست‌های او با موافقت اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روبرو شد.

 

خلیل‌زاده در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: عصر امروز درباره استراماچونی خبرهای خوبی خواهم داد. به طور مفصل پس از مذاکراتی که انجام می‌دهیم، اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

 

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال دیروز وعده داد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، استراماچونی امشب به ایران باز خواهد گشت.

 

وی همچنین درباره اینکه چرا مسولان این تیم با کاهش قرارداد استراماچونی موافقت کردند، اظهار داشت: برخلاف میل باطنی، مجبوریم قرارداد استراماچونی را یک ساله کنیم تا فردا متهم نشویم که برای حفط او کم کاری کرده‌ایم.

 

«وریا غفوری» شب گذشته به نمایندگی ار باشگاه استقلال با استراماچونی صحبت کرد و با تشریح شرایط این تیم از او خواست به ایران بازگردد.

 

به نظر می‌رسد استراماچونی پس از استعفای فتحی که رابطه خوبی با او نداشت مشکلی برای بازگشت نخواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------