آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

علیپور: از درک بالای دیاباته ممنونم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی علیپور

 

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص شرایط اخیر کرونا که تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داده با ایران ورزشی حرف می‌زند. مهاجمی که در آخرین گفت و گوی سالش حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

 

تعطیلی لیگ به ضررتان تمام نشد؟

 ما در آمادگی بالایی قرار داشتیم و با اقتدار صدرنشین بودیم و بعد از پیروزی مقابل شهرخودرو در اوج آمادگی فنی و بدنی و روحی روانی قرار داشتیم اما به دلیل خطر کرونا تصمیم گرفته شد که لیگ تعطیل شود. ما هم با وجود اینکه از تصمیم گرفته شده متضرر شدیم اما به آن احترام گذاشتیم.

 

در خصوص قهرمانی‌تان حرف‌هایی زده شده و گفته شده شاید قهرمانی لیگ به خاطر بیماری کرونا به پرسپولیس داده شود!

 من چیزی در مورد اعطای جام قهرمانی لیگ نوزدهم نشنیده‌ام و واقعاً نمی‌دانم مقررات در این خصوص چه می‌گوید.

 

واقعاً به پوکر قهرمانی امیدواری؟

 در حال حاضر ما ده امتیاز با تیم دوم فاصله داریم اما با این وجود و در فاصله 9 هفته به پایان بازی‌های لیگ ما کارمان را تمام شده نمی‌دانیم.

 

کادر فنی خودمان هم در این ارتباط به ما گفته‌اند که مغرور نشویم و کار را تمام شده ندانیم.

 ما هم با تفکر حرفه‌ای که داریم از حالا کار را تمام شده نمی‌دانیم و به خوبی به این نکته واقفیم که لیگ سی هفته است و ما باید تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگیم. این موضوع البته در کنار این مسأله هم وجود دارد که چالش قهرمانی در چند سال اخیر برای ما تبدیل به چالشی شیرین شده و ما ان‌شاءالله درصددیم باز هم آن را تکرار کنیم نکته‌ای که در این چند ساله جزیی جدانشدنی از وجود بازیکنان پرسپولیس شده است.

 

با کرونا چگونه مقابله می‌کنی؟

 من و خانواده‌ام به شدت دستورات بهداشتی را رعایت می‌کنیم. خودم هم در خانه تمرین می‌کنم تا طبق برنامه‌ای که به ما داده شده برنامه آمادگی بدنی‌مان را حفظ کنیم و منتظر شروع تمرینات گروهی باشیم که آماده به تمرین تیم اضافه شویم.

 

با انتخاب اسکوچیچ به عنوان مربی تیم ملی چقدر امیدواری که به تیم ملی دعوت شوی؟

اسکوچیچ مربی خیلی خوبی است. مربی‌ای که به جهت کار چند ساله‌اش در ایران از شرایط و جو فوتبال ما به خوبی شناخت پیدا کرده است به همین دلیل من تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی انجام می‌دهم و خوب می‌دانم که بازیکن شایسته‌ای از دید تیزبین اسکوچیچ دور نمی‌ماند.

 

خیلی از بازیکنان مطرح سابق و فعلی حرف از چالش‌های جدید برای مقابله با کرونا مطرح کرده‌اند تو در این رابطه چه چالشی را پیشنهاد می‌دهی؟

من از هموطنان عزیزم می‌خواهم که در خانه بمانند و از خانه بیرون نیایند و تمام دستورات ایمنی را رعایت کنند.

 

کار خداپسندانه‌ای مانند تهیه ماسک و بقیه وسایل را در نظر نگرفته‌ای؟

من فکر می‌کنم اگر قرار است کار خیری انجام بدهم دوست ندارم آن را رسانه‌ای کنم و همین قدر بدانید اگر کاری هم انجام دادم فقط به خاطر خدای خودم و کمک به هموطنان خودم بوده است.

 

تیم مورد علاقه‌ات رئال مادرید ال‌کلاسیکو را برد اما در بازی مقابل رئال بتیس قافیه را باخت با این وجود باز هم به قهرمانی رئال مادرید امیدواری؟

رئال زیدان شخصیت بالایی برای قهرمانی دارد اما مصدومیت بازیکنان کلیدی مانند ادن هازارد و بعضی از مشکلات دیگر بدجوری برای زیدان مشکل‌ساز شد اما زیزو به این راحتی قافیه را نمی‌بازد و من اطمینان دارم که رئال در این فصل قهرمان لالیگا خواهد شد و بعد از چند سال که این عنوان را کسب نکرده دوباره به این عنوان با ارزش خواهد رسید.

 

در مورد کار با یحیی گل محمدی که افکار تهاجمی هم دارد چه صحبتی داری؟

با آقا یحیی در نساجی کار کردم. ایشان افکار تهاجمی دارد به همین دلیل من از افکار ایشان شناخت کامل و نسبت به کارش و عقایدش درک متقابل خیلی خوبی دارم که این مسأله به من مهاجم در ادامه راه خیلی کمک خواهد کرد.

 

 از سوی دیگر من با آقای مطهری در تیم بافق و داود فنایی در تیم ملی جوانان کار کردم و شناخت خوبی از افکار آنها دارم.

این مسأله موجب می‌شود که با کادر فنی فعلی همخوانی خیلی خوبی داشته باشم نکته‌ای که مرا به ارائه بهترین راندمان خیلی امیدوار می‌سازد.

 

چند گل با صدرنشینان جدول گلزنان فاصله داری، این مسأله تو را نسبت به کسب عنوان آقای گلی ناامید نساخته؟

هنوز 9 هفته از لیگ باقی مانده و من با توجه به بازی‌های باقی مانده شانس رسیدن به عنوان آقای گلی را برای خودم تمام شده نمی‌دانم و سه چهار گل فاصله را برای خودم جبران شدنی می‌دانم به همین دلیل باز هم نسبت به کسب عنوان آقای گلی امیدوارم.

 

دیاباته در اظهار نظری جالب گفته که شرایط تو را در دربی پایتخت بعد از گلزنی درک می‌کند و از تو به خاطر تقلید شادی بعد از گلش نارحتی ندارد؟

از درک بالای دیاباته ممنونم. من در دربی به هیچ وجه قصد بی‌احترامی نداشتم و از طرفی چون تیمم را در اوج قدرت در این چند ساله می‌دیدم بعد از گلزنی احساس غرور خاصی به من دست داد به همین دلیل هم به آن شکل شادی کردم و اصلاً قصد اذیت کردن شخص یا اشخاص خاصی را نداشتم چون همه کسانی که مرا می‌شناسند خوب می‌دانند که علی علپیور با کسی مشکلی ندارد و همیشه یاد گرفته به همه در فوتبالش احترام بگذارد و با تلاش زیاد حرفش را در زمین بزند.

 

در آستانه سال نو چه صحبتی داری؟

مردم ما به خاطر کرونا شرایط سختی را سپری می‌کنند و این مسأله در آستانه عید برای همه شوکی عظیم بود اما با این وجود من امیدوارم مردم در خانه‌هایشان بمانند و به بهترین شکل عید و مراسم باستانی را برگزار کنند و خوش باشند و بدانند که این کرونا خیلی پایدار نخواهد بود و ان‌شاءالله به زودی از کشور ما و از جهان محو خواهد شد به همین دلیل مردم عیدشان را خراب نکنند و امسال در خانه بمانند.

 

ناصرقراگزلو     

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------