آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

علی موسوی: بهزادی اسطوره پرسپولیس است/ جام گرفتن بدون بازی به هیچ کس نمی‌چسبد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت تیم استقلال می گوید اگر لیگ برگزار نشد بدون هیچ قهرمان یا سقوط کننده‌ای فصل بعد را برگزار کنند.

به گزارش ایلنا،علی موسوی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است ادامه بازیهای لیگ برتر باید برگزار شود و قهرمان در زمین بازی مشخص شود چون هیچ بازیکنی دوست ندارد بدون انجام بازی جام را بالای سر ببرد و اگر شرایط به گونه‌ای نبود که بازیها برگزار شود بدون اعلام قهرمان یا تیم‌های سقوط کننده بلافاصله لیگ فصل بعد را شروع کنند.

 

در مورد تعطیلی لیگ به خاطر شیوع بیماری کرونا چه نظری دارید؟

لیگ باید تعطیل می‌شد و هیچ راهی نبود که بازیها را ادامه بدهند. هیچ چیزی مهمتر از جان انسان نیست که تماشاگران یا بازیکنان درگیر بیماری کرونا شوند. بهترین کار تعطیلی لیگ بود و امیدوارم کرونا زودتر تمام شود و همه به زندگی عادی شان برگردند.

 

زندگی بدون فوتبال چطور است؟

سخت است، فوتبال یک طرف اما همه چیز با کرونا سخت شده است و کارهای روزمره هم تعطیل شده و روزهای سختی را می‌گذرانیم. اگر فوتبال بود مردم سرگرم بودند اما این ورزش پرهیجان از مردم گرفته شده است.

 

در این مدت افراد زیادی درگیر کرونا شدند. خبر کرونایی شدن چه کسی بیش از همه شما را شوکه کرد؟

کرونا از وقتی آمد می‌گفتند شامل کسانی می‌شود که بدن شان ضعیف است اما بازیکنان ایتالیایی کرونا گرفتند و کرونا گرفتن مالدینی شوک بود چون از نظر بدنی قوی است و تغذیه خیلی خوبی هم دارد اما کرونا نشان داد که با کسی شوخی ندارد و همه مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری را پشت سر بگذاریم.

 

تعطیلی لیگ چه لطمه‌ای به فوتبال می‌زند؟

کرونا به تمام حوزه‌ها و مشاغل ضربه وارد کرده و فوتبال هم همینطور است چون فوتبالیست‌ها هر روز باید تمرین کنند تا بدن شان آماده باشد. دوری از فوتبال برای بازیکنان سم است و اگر بخواهند به شرایط قبلی بدنی و آمادگی لازم برسند خیلی باید زحمت بکشند.

 

 در مورد حاشیه هایی که برنامه نوروز فوتبالی در بحث تیمسار خسروانی برای استقلال ایجاد کرد چه نظری دارید؟

این مسائل هر چند وقت یک بار از صدا و سیما پخش می‌شود. هواداران این دو تا باشگاه حساس هستند و صدا و سیما قب از پخش اینگونه برنامه‌ها باید با پیشکسوتان و بزرگان استقلال مشورت کند و بعد آن را پخش کند تا سوتفاهم یا حاشیه‌ای ایجاد نشود و مردم مقابل صدا و سیما گارد نگیرند. جوانهایی هستند که در صدا و سیما تازه مشغول به کار شده‌اند و از تاریخ استقلال خبر ندارند و باید بیشتر مطالعه کنند تا احساسات هواداران جریحه دار نشود.

 

در مورد حواشی که برای مرحوم همایون بهزادی ایجاد شد چه نظری دارید؟

آقای بهزادی یکی از اسطوره‌های پرسپولیس بوده و هست و برای فوتبال زحمت کشیده و ما باید جنبه‌های فوتبالی اش را نگاه کنیم و نباید به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. این حرف و حدیث‌ها برای کسانی که از بین ما رفته‌اند مثل بهزادی و حجازی خوب نیست چون از نظر فوتبالی تاثیرگذار بوده‌اند و باید به آنها احترام بگذاریم و کار درستی نیست که به مسائل شخصی آنها بپردازند.

 

فکر می‌کنی لیگ باید ادامه پیدا کند یا با شرایطی که وجود دارد بهتر است قید ادامه بازیها را بزنیم؟

اگر زمان داشته باشند و بازیها را برگزار کنند خوب است. بهتر است 9 هفته پایانی را فشرده برگزار کنند تا با انجام بازیها جام داده شود. چنین چیزی که بخواهند جام را بدون بازی به تیمی بدهند خوب نیست و به آن تیم نمی‌چسبد. برای قهرمانی باید زحمت کشید و جام را درون زمین بگیرند تا در تاریخ به نیکی از آن یاد شود نه اینکه در آینده بگویند لیگ نیمه تمام ماند و جام دادند. اینطوری جام دادن به هیچ کسی نمی‌چسبد که بدون بازی کردن جام را بالای سر ببرد. خودم دوست دارم بازی کنم و عرق بریزم و جام را بالای سر ببرم.

 

به نظر شما چه زمانی برای برگزاری ادامه بازیها مناسب است؟

نمی دانم، اگر شرایط همینطوری باشد و بااسترس لیگ را برگزار کنیم کار درستی نیست و لیگ نیمه کاره بماند بهتر است. با این جو مسموم که مردم در بیمارستانها هستند بهتر است بازیها برگزار نشود چون کسی حوصله فوتبال را ندارد و وقتی فوتبال خوب است که کرونا نباشد.

 

اگر به هر دلیلی برگزاری ادامه لیگ مقدور نبود تکلیف تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده و صعود کننده چه می‌شود؟

فکر می‌کنم در این شرایط بهتر است بدون هیچ قهرمان یا تیم سقوط کننده‌ای فصل بعد را برگزار کنند چون اینطوری جام دادن اصلا خوب نیست. به هر حال همه تیم‌ها زحمت کشیده‌اند و سرمایه گذاری کرده‌اند و باید قهرمان در زمین بازی مشخص شود نه اینکه بازی نکنند و جام را به یک تیمی بدهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------