کنار گذاشتن قلعه‌نویی ارتباطی به قهرمانی در لیگ هشتم نداشت



"

 

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد صحبت‌های میثم منیعی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد این روزها و در شرایط تعطیلی مسابقات فوتبال، پرداختن به مسائل مربوط به گذشته و سال‌های قبل رایج شده است و یکی از این مباحث مربوط به لیگ هشتم و قهرمانی دور از انتظار استقلال در هفته پایانی است. شروع این مبحث توسط افشین پیروانی انجام شد و بعد از آن واکنش پیشکسوتان استقلال شکل گرفت تا اینکه میثم منیعی امروز در صحبت‌هایی عنوان کرد که شخصی از نزدیکان واعظ آشتیانی در هفته پایانی و در حالیکه تیم نیاز به دفاع چپ داشت از او خواست خودش را به مصدومیت بزند و بازی نکند. منیعی در این مصاحبه مدعی شد که واعظ آشتیانی دوست نداشت تیم قهرمان شود تا راحت‌تر قلعه‌نویی را کنار بگذارد و از مدت‌ها قبل به دنبال جانشین او بود.

 

واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: این مسائل مربوط به گذشته است و نمی‌دانم چرا هنوز انقدر در موردش صحبت می‌شود و پرداختن به آن را نبش قبر می‌دانم. خیلی نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم ولی در آن مقطع ما 3 امتیاز از ذوب آهن عقب بودیم و عملاً شانس زیادی برای قهرمانی نداشتیم و شکست ذوب آهن با آن نتیجه یک اتفاق نادر بود. حالا بر فرض من هم چنین هدفی داشته باشم وقتی شانس زیادی برای قهرمان نبود دلیلی نداشت به کسی بگویم بازی نکند.

 

وی افزود: بعد هم ماجرای تغییر سرمربی و کنار گذاشتن سرمربی تیم ارتباطی به قهرمان شدن یا نشدن ما در لیگ برتر نداشت و نمی‌دانم چرا این مباحث مطرح می‌شود. اگر هم کسی به این بازیکن گفته بازی نکن من در جریان نیستم و خبر ندارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------