شرط باشگاه پرسپولیس برای موافقت با نیمه کاره ماندن لیگ برتر



اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت‌های لیگ برتر به صورت نیمه کاره اعلام کرد.

به گزارش مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است؛ هدف از این گفتار تکرار حرفهای گذشته نیست و قائل به بازی‌های رسانه‌ای هم نیستیم، اما آنچه در حال انجام است را می‌بینیم و درک می‌کنیم.

 

یک روز کانون مربیان بیانیه‌ای پر از اشکال صادر می‌کند و روز دیگر باشگاهی برای تعطیل کردن لیگ از فوتبال اروپا مصداق نصفه و نیمه می‌آورد.

 

شاید بخشی از حرف‌هایی که گفته می‌شود آن‌قدرها هم دور از واقعیت نباشد اما این نه همه ماجرا است و نه وقتی به گذشته می‌نگریم سخت است باورمان شود این حرف‌های زیبا از روی دلسوزی و با هدف خیر و صلاح جامعه فوتبال باشد که اگر بود در گوشه‌ای از آن نیز به تعداد زیادی از کشورهایی که قصد برگزاری و ادامه لیگ‌های خود را دارند اشاره می‌نمودند و یا حتماً می‌شد به جای مخالفت صریح با برگزاری لیگ در مورد راهکارها و روش‌های مختلفی که می‌توان از طریق آن به سرانجام لیگی که چشم میلیونها نفر به آن است پرداخت نه یکسره آن را به بهانه سلامتی رد کرد.

 

به هر صورت قصد موشکافی اتفاقات و بازگو کردن نظرات تکراری هفته‌های اخیر را نداریم که برای ما روشن است این رفتارهای آشنا ریشه در کدامین تفکر دارد و نگاهی به جدول رقابت‌های این فصل هم به سادگی دلایل مواضع هر یک را نشان داده و نیازی به توضیح اضافه ندارد.

 

باشگاه پرسپولیس به همراه هواداران خود که بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، کماکان معتقد به برگزاری و ادامه بازی‌های باقیمانده لیگ نوزدهم با رعایت نکات بهداشتی، در هر زمان و به هر شکل یا هر شرایطی که قابل انجام باشد است و در مقابل با رها کردن آن به صورت نیمه کاره، در حالی‌که رده بندی نهایی تیم‌ها بر اساس جدول موجود اعلام رسمی نشود قاطعانه مخالفت کرده و بر احقاق حق خود پایبند است.

 

در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم عزیز کشور، امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تحت تأثیر فشار رسانه‌ای و بیانیه‌های مختلف قرار نگرفته و با اتخاذ تصمیمی که همه جوانب را در نظر گرفته باشد، پاسخگوی افکار عمومی بخش اعظم جامعه فوتبال کشور باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------