تغییری در برنامه دادگاه CAS اعلام نشده/ جزئیات جلسه مشخص شده است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آرش میراسماعیلی
رئیس فدراسیون جودو گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده جودو ایران مربوط به قبل است و شاید به این دلیل باشد که در لیست جدید جلسات نیست.

آرش میراسماعیلی با بیان مطلب فوق به مهر گفت: دادگاه رسیدگی به شکایت ایران قرار بود ۲۰ فروردین ماه برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و پس از آن CAS با ارسال نامه‌ای سه تاریخ را برای تشکیل جلسه به ما و طرف مقابل اعلام کرد که در نهایت ۲۶ شهریورماه برای این منظور تعیین شد.

 

وی افزود: برنامه جلسه رسیدگی که از ساعت ۸ صبح روز ۲۶ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز ادامه خواهد داشت نیز برای ما ارسال شده و دقیق مشخص کرده اند که در چه ساعتی، چه شخصی باید در جلسه حضور داشته باشد.

 

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: دعوت نامه‌ها برای حضور در جلسه فوق ارسال شده، از طریق سفارت سوئیس در تهران پیگیر اخذ روادید هستیم. شاید چون برنامه جلسه رسیدگی به شکایت ایران از قبل برنامه ریزی و تاریخ جدید آن نیز از چند ماه قبل اعلام شده، در لیست جدید جلسات دادگاه CAS نیست.

 

میراسماعیلی در پایان گفت: دفاعیه‌ها در حال تکمیل شدن است و مشکلی برای حضور در جلسه فوق نداریم و در تمام مراحل با هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پیش می‌رویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------