محسن گروسی: تعویق لیگ به سود استقلال شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
.مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال گفت: حتم دارم اگر مشکلات مالی برطرف و پنجره‌ها باز شوند، استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی هم باشد ولی به شرط تسویه حساب! 

محسن گروسی ابراز امیدواری کرد کادر فنی جدید استقلال بتواند با همراهی پیشکسوتان و هواداران این تیم روزهای بد گذشته را از یاد استقلالی‌ها پاک کند. 

 

آقای گروسی، نظرتان درباره کادر جدید و استقلال مدل فکری چیست؟

هنوز که بازی‌ای از این تیم ندیده‌ایم. فقط من دلم به حال این بازیکنان می‌سوزد که هر چند ماه یک‌بار باید تفکرات‌شان را طبق دستورات کادر فنی جدید تغییر بدهند. هر کسی باشد سردرگم می‌شود. باید به این بچه‌های استقلال یک اضافه حقوق بدهند که هر چند وقت یک‌بار باید روش بازی و تفکرات و سبک بدنسازی‌شان را تغییر بدهند. 

 

حضور فکری و تیمش را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال کادری که امروز بالای سر تیم هستند همه استخوان خُردکرده‌های این تیم هستند. از حنیف جوان بگیرید تا عمونصی که از همه قدیمی‌تر است. همه در قهرمانی‌ها، شکست‌ها و روزهای بزرگ باشگاه کنار این تیم بوده‌اند. می‌دانند در استقلال چطور باید کار کرد. تقریباً همگی کاپیتان‌های اسبق استقلال هستند و معتقدم باید با همین تیم همه بدشانسی‌ها و بدبیاری‌های قبل را پاک کرد. 

 

اما برخی هواداران هنوز دنبال بازگشت استراماچونی و این مسائل هستند.

این اصلاً خوب نیست. آوردن اسم‌ فرد دیگری در حالی که سرمربی تیم مشخص است، همان بلایی را سر استقلال می‌آورد که قبل از فینال جام ‌حذفی آمد! الان باید به فکری و تیم فنی‌اش کمک کرد که هرچه زودتر تیم را به شرایط بازی برگردانند و بتوانند با قدرت به لیگ برگردند. 

 

بازی‌ها یک هفته به تعویق افتاد! این برای استقلال خوب است؟

دقیقاً! هرچه برای استقلال خوب است برای سایر تیم‌ها نه! آنها خودشان را از دوران پیک دور کرده بودند ولی استقلال این فرصت را کمتر داشت و حالا با ۶، ۷ روز فرصت بیشتر استقلالی‌ها می‌توانند ریکاوری بهتری کنند تا با بدن‌هایی سرحال‌تر راهی میدان شوند. 

 

از اوضاع مدیریتی باشگاه هم خبر دارید؟

باید هرچه سریع‌تر فکری برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم کرد. باید بدهی‌ها را تسویه کرد تا از مهره‌های جدید بهره برد. این همه مشکل مالی و یک باشگاه واقعاً عجیب است. حتم دارم اگر مشکلات مالی برطرف و پنجره‌ها باز شوند، استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی هم باشد ولی به شرط تسویه حساب!

 

خبرورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------