روایت عجیب محمود فکری در جلسه کمیته انضباطی/مسعود ریگی: نیازی به عمل جراحی ندارم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محمود فکری
محمود فکری سرمربی استقلال در کمیته انضباطی ماجرای اتفاق افتاده در اهواز را شرح داد. 

 محمود فکری روز شنبه همین هفته به علت اتفاقات بازی فولاد و انتشار آن فیلم جنجالی به کمیته انضباطی دعوت شد. فکری در این جلسه چندین بار عذرخواهی کرد و در شرح ماجرا خاطرنشان کرد:« یک نفر روی نیمکت فولاد بود که به من توهین می کرد. به نظرم این کار را با برنامه انجام دادند. مثلا من می خواستم نکته ای در زمین به بازیکنم بگویم و تا حرف می زدم، یکی از روی نیمکت آنها می گفت" خفه شو"! اول فکر کردم اتفاقی است ولی دیدم مدام تکرار می شود و برای همین عصبی شدم. در واقع آنها با برنامه من را عصبی کردند و بعد از بازی هم فیلم گرفتند که کار غیراخلاقی بود.»

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محمود فکری

مسعود ریگی:نیازی به عمل جراحی ندارم، به خیر گذشت!

هافبک استقلال گفت:بنده خدا فرزاد حاتمی عمدی نداشت. او با سرعت سمت من آمد و نتوانست خودش را کنترل کند. فکر نمی کنم این مساله چندان بزرگ باشد

 

مسعود ریگی هافبک خوش اخلاق استقلال می گوید مصدومیتش جدی نیست و به زودی به تمرین این تیم اضافه می شود.

 

به گزارش طرفداری، در دقایق پایانی بازی استقلال برابر پیکان اتفاق تلخی رخ داد، جایی که کتف مسعود ریگی در برخورد با فرزاد حاتمی در رفت و هافبک آبی ها با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. بعد از این اتفاق اینطور عنوان شد که ریگی با مصدومیت شدید روبرو شده و نمی تواند برای مدت طولانی برای استقلال بازی کند.

 

با این حال ریگی با تکذیب این خبر به رسانه طرفداری گفت:مصدومیت من چندان جدی نیست و خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت. وقتی از زمین بیرون آمدم پزشکان تیم نتوانستند کتف من را جا بیندازند و به همین دلیل هم فوری به بیمارستان منتقل شدم.

 

ریگی ادامه داد :خوشبختانه پزشکان تیم خیلی زود کتف من را جا انداختند و مشکلی وجود ندارد. همانطور که گفتم همه چیز به خیر گذشت و به زودی می توانم در تمرین استقلال شرکت کنم.

 

هافبک استقلال در مورد اینکه گفته شد حاتمی او را از عمد زده است گفت:فکر نمی کنم و بنده خدا فرازد عمدی نداشت. او با سرعت سمت من آمد و نتوانست خودش را کنترل کند. فکر نمی کنم این مساله چندان بزرگ باشد و در فوتبال اینگونه برخوردها پیش می آید.

 

ریگی در پایان صحبت های خود گفت:بعد از بازی بچه ها به من گفتند که حاتمی قصد عذرخواهی داشت ولی خب من در بیمارستان بودم. بازهم می گویم مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز به خیر گذشت. انشاالله بتوانم در بازی های بعدی به استقلال کمک کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------