بحران کم سابقه گلزنی در لیورپول/خشم پیرلو از شکست مقابل اینتر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیگ برتر انگلیس
لیورپول برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ نتوانسته است در ۳ دیدار پیاپی در لیگ برتر انگلیس گلزنی کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت،  در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که لیورپول در خانه به دیدار تیم صدرنشین منچستریونایتد رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

به این ترتیب لیورپول برای سومین بازی پیاپی در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشد. این اتفاق از سال ۲۰۰۵ رخ نداده بود و حالا قرمزهای آنفیلد که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند در دیدار برابر نیوکاسل، ساوتهمپتون و منچستریونایتد موفق به گلزنی نشدند تا همه نگاه ها به خط آتش این تیم در خط حمله یعنی سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو باشد که اثر بسیار کمی در بازی‌های اخیر داشتند.

 

لیورپول در دیدار بعدی به دیدار برنلی تیم هفدهم جدول رده بندی خواهد رفت و سپس در جام حذفی باید در خانه منچستریونایتد به میدان برود و باید دید تیم یورگن کلوپ بالاخره در این دو دیدار پیش رو موفق به گلزنی می‌شود یا خیر.

 

خشم پیرلو از شکست مقابل اینتر

سرمربی یوونتوس پس از شکست تیمش مقابل اینتر عصبانی بود.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، یوونتوس یکشنبه شب در هفته هجدهم سری آ با دو گل از اینتر شکست خورد تا فاصله‌اش از صدر جدول باز هم بیشتر شود. آندره‌آ پیرلو پس از این بازی به شدت عصبانی بود و گفت: بیش از اندازه بی حس و حال بودیم. خیلی بد بازی کردیم و ترسیده بودیم. تنها به دفاع فکر می‌کردیم بدون این که جنگنده باشیم. 

 

سرمربی یوونتوس در ادامه اظهار کرد: جنگنده نبودیم و به همین خاطر آن مشکلات فرا رسیدند. مسئول نخست سرمربی است و اگر تیم آماده نبود مسئولیتش را می‌پذیرم. 

 

یوونتوس که در این هفته سوپرجام ایتالیا را برابر ناپولی پیش رو دارد درباره تغییر شرایط گفت: ما همچنان جاه طلب هستیم حتی پس از چنین شکستی مقابل یک تیم قدرتمند همان روش را داریم. تنها چیزی که نباید دوباره تکرار شود، عملکردی است که برابر اینتر داشتیم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------