علی کریمی به اعضای مجمع بی احترامی کرد/ از او گله‌مندم که چرا برنامه‌ای ارائه نکرد و مذاکره‌ نداشت اما انتظار دارد به او رای دهند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
حسین شمس گفت: برای من سوال است که چه اتفاقی افتاد که کریمی و مهدوی کیا به این جمع بندی رسیدند که مذاکره‌ای نداشته باشند.

حسین شمس در گفتگو با ایلنا در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال ایران که فردا قرار است بعد از کلی حاشیه برگزار شود گفت: امسال برای اولین بار است که نامزدین وقت زیادی برای معرفی خود در اختیار  داشتند و برای اولین بار به جز علی کریمی که از اول نیز شرکت نداشت همگی برنامه دادند. در هر صورت این دوره تنور انتخابات به شدت گرم بود و همه مردم منتظر آن هستند تا ببینند فردا چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

 

وی در خصوصی چالش‌های پیش روی فدراسیون فوتبال ایران و بدهی سنگین ویلموتس، اذعان داشت: بزرگ‌ترین چالش فدراسیون آینده به طور حتم بدهی سنگین ویلموتس است و تازه با پرداخت این بدهی تازه فدراسیون جدید باید کار خود را از صفر شروع کند. جز علی کریمی که هیچ تبلیغاتی در این خصوص نکرد هر سه کاندید دیگر برنامه‌های برای این پرونده ارائه دادند. 

 

شمس در خصوص نامزد مورد نظر خود گفت: ۳ کاندید برنامه ارائه کردند و به نظر من شایسته هستند و به نظر من مجمع نیز به خوبی این موضوع را رصد می‌کنند و به خوبی فرد اصلح را انتخاب می‌کند.

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد حضور افراد فوتبالی در این دوره از جمله علی کریمی، بیان کرد: حضور علی کریمی در این عرصه اتفاق مبارکی بود و نشان داد فوتبالی‌ها می‌توانند در این عرصه پا به میدان بگذارند. ولی من بسیار متاسفم شدن که ایشان جلو نیامدند تا در برنامه‌های مربوط حضور پیدا کنند. اینکه از برنامه‌های خود دفاع کنند و با افراد مختلف رای دهنده جلسه بگذارند را انجام ندادند که این به نظر من اشتباه بود. به همین دلیل از آنجا که رای دهنده اعضای مجمع هستند و نه مردم، شانس علی کریمی کم شده است و برای من سوال است که چه اتفاقی افتاد که کریمی و مهدوی کیا به این جمع بندی رسیدند که مذاکره‌ای نداشته باشند به هر حال در همه جای دنیا در انتخابات افراد دیدارها و تعاملاتی دارند تا بتوانند پیروز شوند. 

 

وی افزود: من از علی کریمی گله‌مند هستم که چرا مذاکراتی را نداشت چرا که خیلی‌ها منتظر بودند تا به او در انتخابات کمک بکنند و قصد داشتند تا به او رای بدهند آنها به خاطر شعارهای که او در خصوص مبارزه با فساد داده بود. اما همین شرکت نکردن وی در برنامه‌ها یک بی احترامی به اعضای مجمع بود و اینکه منتظر باشید بقیه بدون برنامه به شما رای بدهند انتظار درستی نبود. اگر در انتخابات مردم رای دهنده بودند شک نکنید با اختلاف زیاد علی رئیس فدراسیون می‌شد.

 

 

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص آینده فوتسال ایران در فدراسیون جدید، گفت: من برای هر سه کاندید چارتی را تهیه کردم و به خدمت آنها ارائه دادم که در آن تاکید داشتیم فوتسال باید تبدیل به یک معاونت در فدراسیون بشود و کاملا باید مستقل اداره شود و هر سه کاندید آن را پذیرفتن و هر سه این عزیزان برنامه خاص و ویژه‌ای برای فوتسال دارند و من فکر میکنم شرایط ما در فوتسال به مراتب بهتر خواهد شد. دو سال است مربیان ما هیچ پولی دریافت نکردند. دختران ما از سال ۲۰۱۸ به بعد هنوز پاداش خودشان را نگرفتند و مخصوصا جام جهانی ۲۰۲۱ که در تابستان در لیتوانی برگزار می‌شود باعث می‌شود فدراسیون جدید نگاه ویژه‌ای به فوتسال داشته باشد تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------