لاپورتا: شرکت «مسی» در انتخابات انعکاس عشق او به باشگاه است



 لاپورتا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
«خوان لاپورتا» رییس تازه وارد باشگاه بارسلونا با ابراز خوش بینی از ماندن «لیونل مسی» در نیوکمپ گفت که حضور مرد آرژانتینی در انتخابات انعکاس عشق او به بارسلونا است. 

به گزارش ایرنا، لاپورتا که بعد از ۱۱ سال باردیگر سکان هدایت بارسلونا را به دست گرفته، از همین حالا کار خود را برای پیدا کردن راهی به منظور نگه داشتن فوق ستاره آرژانتینی در نیوکمپ آغاز کرده است.

 

لاپورتا در نخستین حرف‌های خود پس از پیروزی در انتخابات اظهار داشت: امروز ۲۰ سال از روزی که پسربچه‌ای به اسم لئو مسی نخستین بازی خود را برای تیم نوجوانان بارسا انجام داد، می‌گذرد.

 

وی افزود: لئو عاشق بارسلونا است و حضورش در انتخابات انعکاس این عشق است. بهترین بازیکن جهان عاشق بارسلونا است و امیدوارم این عشق به او برای ماندن کمک کند. این چیزی است که می‌خواهیم.

 

 لاپورتا که در ابتدا در سال ۲۰۰۳ زمانی که بارسا در معرض تغییرات بزرگی قرار داشت، ریاست این باشگاه را عهده دار شد، شب گذشته(یکشنبه) در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا با اکثریت آراء پیروز شد.

 

فوق ستاره آلبی سلسته نیز به همراه پسر بزرگش تیاگو در نیوکمپ حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

 

قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد و بدنبال تنش داغی که مرد آرژانتینی در تابستان سال ۲۰۲۰ با کاتالان‌ها در رابطه با ترک نیوکمپ داشت، بسیاری بر این باورند که فوق ستاره آلبی سلسته تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، نیوکمپ را به مقصد منچستر سیتی یا پاری‌سن‌ژرمن ترک خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------