بیرانوند: فدراسیون فوتبال به فکر واکسن تیم ملی باشد نه اردوی کیش!



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال به جای اینکه به فکر اردوی کیش باشد فکری به حال واکسن برای بازیکنان تیم ملی کند. 

به گزارش مهر، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و تیم آنتورپ بلژیک گفت: به جای ایجاد ستاد کمک به تیم ملی به فکر بازیکنانی باشند که واکسن نزده‌اند. ما خردادماه برای برپایی اردوی آماده سازی به جزیره کیش می‌رویم. خدایی ناکرده اگر یکی از بازیکنان کرونا بگیرد، باید دو هفته قرنطینه شود و عملاً چهار بازی انتخابی جام جهانی در بحرین را از دست می‌دهد.

 

وی افزود: من با آقای قنبرزاده (دبیر کل فدراسیون فوتبال)، پزشک تیم ملی و مترجم اسکوچیچ صحبت کردم. به جای اینکه به فکر اردو در کیش باشند فکری به حال واکسن بازیکنان تیم ملی کنند که وقتی به اردو می آیند، همه واکسن زده باشند.

 

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من، علی قلی زاده، کاوه رضایی و میلاد محمدی که در بلژیک هستیم واکسن نزده‌ایم. تا الان فقط بازیکنانی که در قطر بازی می‌کنند و شاید سردار آزمون (روسیه) واکسن زده باشند. هیچ بازیکن دیگری واکسن نزده است.

 

بیرانوند تصریح کرد: برای بازی با سوریه ما پنج روز در اتاق‌هایمان بودیم چون تست کرونای سه بازیکن مثبت شده بود. از ترس اینکه کرونا نگیریم در اتاق قرنطینه بودیم و حتی غذای ما را بعد از تمرین در اتاق می‌گذاشتند.

 

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که پیامی را برای برنامه «سلام صبح بخیر» ارسال کرده بود، در پایان گفت: خیلی سختی کشیدیم و پروتکل‌های بهداشتی را خیلی رعایت کردیم. فکر و ذکر فدراسیون فوتبال باید این باشد که بازیکنانی که قرار است به بحرین بروند، واکسن بزنند. شرایط خیلی سخت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------