کومان: بسیار خوب ظاهر شدیم/ باید موضوع مسی تمام شود



کومان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش در دیدار برابر یوونتوس بسیار راضی است. او تاکید کرد که باید موضوع مسی تمام شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا در غیاب مسی در جام خوان گمپر به مصاف یوونتوس رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

رونالد کومان، سرمربی آبی اناری ها بعد از بازی گفت: نتیجه بسیار خوب بود و توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاریم. نتو بسیار خوب بود و دپای نشان داد که فعالیت زیادی در میدان دارد و می تواند بازیکنی تاثیر گذار برای ما باشد.

 

او ادامه داد: چند بازیکن خود را به خاطر حضور در المپیک در اختیار نداشتیم. وقتی همه به تمرین اضافه شوند شرایط بهتر هم خواهد شد.

 

کومان درباره جدایی مسی گفت:طبیعی است که با جدایی بازیکنی مثل مسی شرایط برای همه ما سخت شود اما باید این موضوع را تمام کنیم چرا که جدایی مسی رخ داده و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. مسی دیگر با ما نخواهد بود. باید با این شرایط کنار آمد و امیدوار به آینده باشیم. بهترین بازیکن جهان از تیم رفته است اما باز هم می توان به آینده بارسلونا امیدوار بود.

 

سرمربی هلندی بارسلونا ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که به خاطر خداحافظی مسی روزی بسیار احساسی برای ما است با این حال ما حرفه ای هستیم و برای موفقیت باشگاه باید سخت تلاش کرد. ما نشان دادیم که می توانیم بدون مسی هم بسیار خوب باشیم و جام به دست آوریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------