رونالدو: می‌خواهم حداقل تا 42 سالگی بازی کنم



کریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، قصد ندارد به این زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

به گزارش ورزش سه ، رونالدو تابستان امسال پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد و با امضای قراردادی تا سال 2023 به منچستریونایتد پیوست اما شاید این آخرین قرارداد حرفه‌ای او نباشد.

 

این بازیکن پرتغالی قصد دارد تا زمانی که بدنش می‌تواند شرایط حضور در میدان را تحمل کند و به بازی کردن ادامه دهد، او حدس می‌زند که بتواند تا اوایل 40 سالگی در زمین حاضر باشد.

 

رونالدو در گفتگو با ESPN اظهار داشت:« من خوشحالم از این که بازیکنی هستم که نشان دادم داشتن ثبات عامل مهمی است تا بتوان به بازی در بالاترین سطح ادامه داد و نمایش خوبی ارائه کرد. من از نظر ژنتیکی حس می‌کنم 30 ساله هستم. بسیار از بدنم و ذهنم مراقبت می‌کنم. چیزی که یاد گرفتم این است که پس از 33 سالگی بدن همچنان جواب می‌دهد اما نبرد واقعی در ذهن است.»

 

این ستاره تیم ملی پرتغال درباره حفظ شرایط خوب ذهنی خود اضافه کرد:« عبور از موانع بسیار و با حفظ تمرکز روی هدف باقی ماندن در بالاترین سطح دشوارترین کار است و این کاری است که من در چند سال اخیر انجام داده‌ام. من بیشتر روی ذهنم کار و تمرکز می‌کنم. می‌دانم که بدنم می‌تواند شرایط را مدیریت کند چون احترام زیادی برای آن قائل هستم و همیشه به نیازهایش گوش می‌دهم.»

 

رونالدو درباره تصمیمش برای ادامه حضور در میادین فوتبال گفت:« زندگی لحظات مهم خوب یا بدی دارد اما وقتی زمین می‌خوری باید قوی شوی تا دوباره برخیزی. من خوشحالم، می‌خواهم اینجا بمانم و ببینم در آینده چه رخ خواهد داد. می‌خواهم بدانم که آیا تا 40، 41 یا 42 سالگی در زمین حضور دارم یا نه اما مهمترین نکته هدف روزانه من است که از لحظه لذت ببرم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------