آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

صیادمنش: سوپرمن لقب خوبی است اما دنبال این مسائل نیستم



 صیادمنش,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اللهیار صیادمنش ستاره ایرانی تیم هال‌سیتی از ز‌مان پیوستنش به این تیم، با انجام بازی‌های زیبا و گلزنی اخیر، رضایت هواداران و کادرفنی تیم را به خود جلب کرده است.

درخشش او تا حدی بود که بعضی از هواداران هال‌سیتی برای اللهیار لقب «سوپرمن ایرانی» را به کار می‌برند. همین موضوع، زمینه صحبت‌مان با صیادمنش بود؛ بازیکنی که امشب باید در مصافی دیگر رودرروی تیم بریستول‌سیتی قرار بگیرد:

 

گویا هواداران هال‌سیتی، لقب جالبی به تو داده‌اند؟

بله، لقبی که مدنظرتان است را یکی از کابران به من داده بود. «سوپرمن» لقب قشنگی است اما باور کنید من در فوتبال دنبال لقب نیستم چون فکر می‌کنم یک بازیکن باید هر روز و در هر جلسه تمرین، بیشترین سعی و تلاش را انجام دهد و وقتی به او میدان داده شد، دنبال ارائه بهترین نمایش باشد تا وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد. نکته‌ای که اولویت من هم هست. به همین دلیل گفتم سوپرمن لقب قشنگی است اما دنبال القاب نیستم.

 

امروز هم بازی دارید!

بله با تیم بریستول‌سیتی در زمین این تیم بازی می‌کنیم. اگر در این دیدار پیروز شویم، یک رده در جدول صعود می‌کنیم و به رتبه هفدهم جدول می‌رسیم.

 

در رابطه با حضور دو تیم انگلیسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چه نظری داری؟

در اروپا، فوتبال جان دارد و جذابیت‌های آن زیاد است. اینجا همه دوست دارند بازی‌ها جذاب باشد و من هم امیدوارم هر تیمی که بهتر است به فینال برسد.

 

شرایط تیم‌تان چطور است؟

شرایط بسیار خوب شده و اعتماد به نفس به تیم‌مان بازگشته است. کادر فنی‌، برنامه‌های زیادی دارند که به پیشرفت تیم‌مان کمک می‌کند. بعد از بازی با بریستول، ما یک بازی دیگر پیش‌رو خواهیم داشت و بعد از آن هم بازی‌های فصل‌مان تمام خواهد شد.

 

شرایط خودت هم خوب به نظر می‌رسد.

خدا را شکر فعلاً شرایطم بد نیست اما من تمرینات نیم فصل را انجام نداده‌ام، به همین دلیل به آمادگی مدنظر که راضی‌ام می‌کند نرسیده‌ام؛ اما قطعاً با تمریناتی که پیش فصل انجام خواهیم داد، از نظر فردی و تیمی می‌توانم به خواست خدا و تلاش خودم به شرایط ایده‌آلی برسم.

 

شایعاتی در مورد دائمی شدن قراردادت هم شنیده می‌شود. این خبر درست است؟

در مورد قرارداد من، مسائل زیادی عنوان شده و همه این اتفاقات از جمله دائمی شدن قراردادم وجود دارد اما من به دور از همه این شایعات و اخبار، فقط تمرکزم روی فوتبال است. این موضوعی که می‌گویید از مدت‌ها قبل به وجود آمد و هنوز هم ادامه دارد. باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد.

 

در انگلیس با سامان قدوس صحبت می‌کنی؟

بله با او رفیقم و معمولاً تماس داریم.

 

در خصوص قهرمانی نساجی در جام حذفی، تیم ‌استان مازندران حرفی داری؟

نساجی تیم استان من است و تیمی مردمی، محبوب و ریشه‌داری محسوب می‌شود. از این رو، از قهرمانی نساجی و شادی مردم استانم خیلی خوشحالم. واقعاً این قهرمانی‌ به دلم چسبید.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------