قلیچ: حالم از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان به هم خورد/ شاید فحش بخورم ولی واقعاً استقلال شایسته قهرمانی بود



 وحید قلیچ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر صحبت کرد. 

وحید قلیچ در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: من در مورد این بازی چه می‌توانم بگویم؟ واقعاً حرفی برای گفتن باقی می‌ماند؟ من هیچ بار فنی از پرسپولیس ندیدم و با این شیوه بازی واقعاً حالم به هم خورد و برای خودم متاسفم که تا دقیقه آخر این بازی را نگاه کردم. درست است که سپاهان تیم خوبی است و برای این تیم و سرمربی‌اش احترام قائلم ولی پرسپولیس باید مقابل چنین تیمی انقدر ‌بی‌چاره باشد و در زمین اسیر تاکتیک‌های حریف شود؟

 

وی افزود: از گل محمدی و فنایی و سایر اعضای کادرفنی می‌پرسم که چه کردید با این پرسپولیس؟ چه به روز آن تیم برانکو آوردید؟ باید دو فصل می‌گذشت تا عیارتان مشخص شود و معلوم شود چیزی در چنته ندارید؟ آقای گل محمدی که یاد گرفته بودی هر هفته قهر کنی، الان وقت قهر کردن است و بهتر است برای همیشه قهر کنی و بروی. بهتر است بقچه‌ات را جمع کنی و با یک خداحافظی خوشحال‌مان کنی.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چه کسی باید برای بهبود اوضاع این تیم بیاید گفت: بحث رفتن یک نفر و آمدن یک نفر دیگر نیست. این سیستم و باشگاه باید از ریشه تغییر کند. از هیات مدیره گرفته تا پایین ترین عضو کادرفنی باید بروند و یک سیستم جدیدی وارد باشگاه شود شاید هوای تازه‌ای تزریق شده و اوضاع تیم بهبود پیدا کند. هر چند امیدی ندارم با این شرایط مربی ایرانی بتواند کاری انجام دهد. اقلاً یک مربی خارجی بیاید که رفیق بازی نکند و نگوید فلانی چون رفیقم است باید مربی گلرها شود و افراد کاربلد را به کار بگیرد.

 

قلیچ در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: من این حرف را می‌زنم و می‌دانم خیلی ها خوششان نمی‌آید و به من فحش می‌دهند ولی باید حقیقت را گفت. استقلال تا اینجا بدون شکست جلو آمده و شایسته قهرمانی است و باید به آنها تبریک گفت. مگر خودمان نمی‌گفتیم چرا زحمات پرسپولیس را زیر سوال می‌برند و قهرمانی های تیم را حاصل موارد غیر فنی می‌دانند؟ خب چرا خودمان این رفتار را تکرار کنیم؟ استقلال تیم شایسته ای بود و به آنها تبریک می‌گویم.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم این سه هفته هم به خیر بگذرد و اعضای کادرفنی کلاهشان را محکم پچسبند که همین دومی را هم از دست ندهند. با این وضعیتی که من می‌بینم احتمالاً دومی را هم می‌دهیم و به رتبه پایین تر خواهیم رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------