اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی و حرفه‌ای 1401



آزمون کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی و حرفه‌ای 1401،اخبار کنکور،خبرهای کنکور
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال ۱۴۰۱ و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز جمعه ۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون متقاضیان رشته‌های امتحانی با آزمون برای مشاهده و پرینت از روز سه‌شنبه اول شهریور ماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

 

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد متقاضیان پذیرش بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در این آزمون نیز گفت: برای متقاضیان در رشته‌های اعلام شده بدون آزمون، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد ولی این متقاضیان جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نام و کدرشته محل‌های انتخابی خود از تاریخ اول تا چهارم شهریور ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند ضمن اینکه متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون از تاریخ اول تا چهارم شهریورماه اقدام کنند.

 

وی در مورد آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۱ نیز گفت: ۶۲ هزار و ۴۴۹ داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۹۸۳ داوطلب مرد و ۲۵ هزار و ۴۶۶ داوطلب زن هستند و این آزمون نیز در ۷۵ شهرستان و ۸۳ حوزه امتحانی در ۵ رشته برگزار می‌شود.

 

مروتی افزود: ۱۱ هزار و ۱۵۳ داوطلب نیز برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۵۵۴ داوطلب مرد و ۴۵۹۹ داوطلب زن هستند که آزمون آنها در ۷۵ شهرستان و ۷۷ حوزه امتحانی و در ۶ رشته برگزار می‌شود.

 

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از متقاضیان شرکت در این آزمون‌ها خواست با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌های منتشر شده را به دقت مطالعه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------