جزئیاتی از فوت دختر جوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان



فوت دختر جوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان،اخبار دانشگاه،خبرهای دانشگاه
جزییات فوت دختر جوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان توسط رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان و رئیس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهر آبدانان تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، صید نور علیمرادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده به این بیمار و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی، گفت: در روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۴ ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شده که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.

 

وی در ادامه افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌شود.

 

رئیس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهر آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان، اظهار کرد: راس ساعت ۱۵:۱۵عصر بیمار جوان ۱۸ساله بنام منصوره سکوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.

 

ایرج صفری خاطرنشان کرد: بیمار فاقد هرگونه علایم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یک ساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶/۱۰دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف و فوت این دختر دانشجو اعلام شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------