تمدید ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد/۲۴ شهریور آخرین مهلت ثبت‌نام دکتری



اخبار,اخبار دانشگاه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون و پذیرش براساس سوابق تحصیلی تا ۲۴ شهریور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رهایی با اشاره به تمدید ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد، گفت: با توجه به تقاضای مکرر داوطلبان دوره‌های کاردانی، کارشناسی بدون آزمون و پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت‌نام تا ۲۴ شهریور تمدید شد.

 

وی افزود: همچنین پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۴ شهریورماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 

رهایی با بیان اینکه روزهای پایانی ثبت‌نام مقارن با آخرهفته است، از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواست در صورت امکان، با حضور در واحدها، در روزهای پایانی هفته نیز خدمات ثبت‌نام را به داوطلبان ارائه دهند.

 

وی همچنین از افزایش تعداد شهرهای برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: با توجه به تراکم داوطلبان آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه ریزی برای کلاس‌های آمادگی زبان انگلیسی که آزمون آن جایگزین آزمون EPT است، انجام شد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تعداد پذیرفته شدگان در آزمون کلاس‌های زبان انگلیسی حدود چهار برابر آزمون مستقل EPT بوده است، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های داوطلبان و به منظور تأمین رفاه بیشتر، از ماه آینده کلاس‌های آمادگی زبان انگلیسی در شهرهای مشهد، تبریز و شیراز نیز راه اندازی خواهد شد تا از جابه‌جایی‌های داوطلبان جلوگیری شود.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین از ماه‌های آینده تلاش خواهد شد تعداد شهرهای محل برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی نیز افزایش یابد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------