پاسخ‌نامه و کلید سوالات آزمون ارشد منتشر شد



خبار,اخبار کنکور,پاسخ‌نامه و کلید سوالات آزمون ارشد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار پاسخ‌نامه و کلید سوالات تمامی رشته‌های آزمون ارشد بر روی سایت این سازمان خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: از ساعت ۲۰ امروز (شنبه ۱۵ شهریور) کلید سوالات و پاسخنامه کلیه رشته‌های امتحانی آزمون ارشد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به جابجایی کلید سوالات ۳۴ تا ۶۳ کد رشته امتحانی ۱۳۵۹ در این آزمون، نمرات تصحیح شده و کارنامه برای داوطلبان این رشته در سایت سنجش آموزش کشور منتشر شد و این موضوع با ارسال پیامک به کلیه داوطلبان این رشته اطلاع‌رسانی شده است.

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

 

زرین‌آمیزی اظهار کرد: تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند. مجازین آزمون ارشد از امروز ‌تا روز سه‌شنبه، ۱۸ شهریورماه می‌توانند نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کد رشته‌محل) و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------