تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد/ اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار
براساس تصمیم سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت نام در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ تا فردا شب (۱۹ شهریور ماه) تمدید شد.

به گزارش ایرنا، فرایند انتخاب رشته داوطلبان مجاز شده در این آزمون روز شنبه ۱۵ شهریور ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب (سه شنبه) فرصت انتخاب رشته داشتند، اما به گفته فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی این سازمان مهلت تا چهارشنبه ۱۹ شهریور تمدید شد.

 

از بین بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب که در این آزمون شرکت کردند تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

 

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اصلاحاتی را در دفترچه انتخاب رشته اعمال کردند که این موارد شب گذشته در سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش انتخاب رشته انجام شده اقدام کنند.

 

کنکور کارشناسی ارشد روزهای ۱۶ ،۱۷ و ۱۸ مرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد

نتیجه مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد و داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه آزمون خود را دریافت کنند.

 

به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید از امروز سه شنبه 18 شهریور تا روز شنبه ۲۲ شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

 

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir بارگذاری کنند تا این سوابق تا از طریق دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

همچنین داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خود را جهت ارائه به مراکز تحقیقاتی مصاحبه کننده همراه داشته باشند. داوطلبان دوره پژوهشی نیازی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.

 

تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب امسال در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت مجازی و براساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام بدهند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------