فردا شب آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد



اخبار,اخبار کنکور,آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ در ساعت ۲۴ فردا ۱۹خرداد خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به صدور مجوز رشته‌های جدید بعد از انتشار دفترچه راهنما برای برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی توسط دفتر گسترش آموزش عالی، اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

 

وی همچنین افزود: از تعداد ۷۳۶ هزار و ۳۸۷ داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷، تعداد ۵۷۵ هزار و ۶ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند که از این تعداد ۵۷۳ هزار و ۹۴۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

 

به گفته توکلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ برای انتخاب ۱۰۰ کدرشته از میان کدرشته امتحانی مجاز خود اقدام کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند می‌توانند با توجه به اصلاحیه منتشر شده نسبت به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد باشند نیز ضرورت دارد برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس ضوابط این دانشگاه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------