زمان انتخاب اولویت‌های محل تحصیل آزمون دستیاری فوق تخصصی اعلام شد



اخبار,اخبارکنکورودانشگاه,آزمون

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: شرکت کنندگان در مرحله شفاهی آزمون دستیاری فوق تخصصی می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 اسفندماه نسبت به انتخاب اولویت‌های محل تحصیل، از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی به صورت الکترونیکی اظهار کرد: شرکت کنندگان در مرحله شفاهی این آزمون می‌توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 اسفند جاری نسبت به انتخاب اولویت‌های محل تحصیل در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از آزمون  ۶۳۹ نفر ثبت‌نام کردند، گفت: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد و داوطلبانی که حد نصاب نمره را آورده اند،شامل 60 درصد شرکت کنندگان آزمون می شدند که به مصاحبه شفاهی این آزمون دعوت شدند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: شرکت کنندگان در مرحله آزمون شفاهی آزمون باید  با مراجعه به سایت اینترنتی www.sanjeshp.ir با وارد نمودن کد رهگیری وارد پرونده ثبت نامی خود شده، و با در نظر گرفتن جدول ظرفیت نهائی پذیرش دستیار فوق تخصصی، اولویتهای محل تحصیل خود را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: عدم تکمیل فرم انتخاب محل آموزش به منزله اعالم انصراف از شرکت در مراحل پذیرش شناخته می شود.

گفتنی است، آزمون دستیاری فوق تخصصی در  پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در تهران به صورت الکترونیک برگزار شد.

داوطلبان می‌توانند جدول ظرفیت نهایی سی و پنجمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی را اینجا مشاهده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------