تغییر ساعت آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی



اخبار,اخبار کنکورودانشگاه,آزمون

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری آزمون‌های ارتقای دستیاری و ورودی دستیاری دندانپزشکی در تاریخ 14 تیرماه از تغییر ساعت آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین رزمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که ممکن بود برای داوطلبان آزمون ورودی دستیاری پیش آید و همچنین حجم بالای دانشجویان کارشناسی ارشد که در نوبت صبح آزمون خواهند داشت، با هماهنگی و برنامه ریزی مرکز سنجش آموزش پزشکی مقرر شد آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی راس ساعت 14:30 بعداز ظهر 14 تیرماه سالجاری در دانشکده های دندانپزشکی برگزار شود که اطلاع رسانی آن متعاقبا انجام خواهد شد.

دکتر رزمی افزود: با توجه به این تغییر ساعت و به دلیل کاهش استرس و رفع دغدغه داوطلبان با نظر شورای مدیران معاونت آموزشی مقرر شد زمان بیشتری برای این آزمون در نظر گرفته شود.

به گزارش وبدا، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی تصریح کرد: آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی که مخصوص دستیاران شاغل به تحصیل می باشد با هماهنگی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دانشکده‌های محل تحصیل دانشجویان برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------