مواجهه با تغییرات کنکور، هوشمندی عوامل اجرایی را می‌طلبد



 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در این آزمون تغییرات عمده‌ای صورت گرفته است، گفت: مواجهه با این تغییرات، هوشمندی عوامل اجرایی را می‌طلبد؛ باید عوامل اجرایی از هوشمندی خوبی برخوردار باشند و دستورالعمل‌ها را به صورت دقیق اجرا کنند. ضروری است مسئولان حوزه‌ها دست به دست هم بدهند و با هم کار را پیگیری کنند تا این آزمون، بدون ضعف و سستی اجرا شود. 

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در نشست نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ گفت: امیدواریم با تلاش همۀ عوامل اجرایی و حفاظتی، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با وجود همه پیچیدگی‌ها و وضعیت ناپایدار جوی، سالم و پرنشاط برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه نوبت اول این آزمون نخستین تجربه برگزاری آزمون سراسری در فصل زمستان است، گفت: کارکنان سازمان سنجش با تدبیر و پشتکار مضاعف آمادگی کامل دارند تا آزمون بسیار خوبی را به مردم عزیزمان که مستحق آن هستند، هدیه دهند. ان‌شاءالله تجربه آزمون در دو نوبت، شیرین باشد و حلاوت آن را داوطلبان حس کنند.

 

دکتر پورعباس از نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خواست تا بر فرآیند برگزاری آزمون سراسری نظارت کنند و آن را به نوعی طراحی کنند که خدشه‌ای به کیفیت برگزاری آزمون وارد نشود.

 

 وی افزود: مصوبات مناسبی در شورای امنیت کشور برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی به تصویب رسیده است و حوزه‌های اصلی و فرعی به دستگاه‌های سیگنال‌یاب و آشکارساز مجهز هستند. امیدواریم خداوند یاری کند تا امانتی را که روی دوش تک تک مان هست به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

  دکتر پورعباس در پایان به نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تأکید کرد که از طریق استانداری‌ها و شورای تأمین استان مناطق تحت پوشش آزمون‌ها را بررسی کنند تا قطعی آب، برق و گاز نداشته باشند و مشکلی در این موارد بروز نکند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------