دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ناپیوسته امروز منتشر می‌شود/ آغاز ثبت نام از امروز



  اخبار دانشگاه ,خبرهای  دانشگاه,کارشناسی ناپیوسته
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی از امروز خبر داد و گفت: داوطلبان تا از امروز یکشنبه ۲۳ تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. 

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه شروع می‌شود. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته  باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون که از امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار خواهد گرفت) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته منحصراً در یک رشته امتحانی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.

 

دکتر توکلی گفت: پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت؛ لذا کلیه متقاضیان اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا بدون آزمون است، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته نمایند، بدیهی است که در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------