آغاز ترکیبی برای دانشجویان جدید الورود از آبان



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, منصور غلامی
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود از ابتدای آبان به صورت ترکیبی آغاز می‌شود.

به گزارش  برنا؛ منصور غلامی، در پنجاه و سومین اجلاس معاونان آموزشی سراسر کشور که در سالن همایش وزارت علوم برگزار شد گفت: نیمسال تحصیلی گذشته را نسبتا موفق پشت سرگذاشتیم و ساختار مجازی در دانشگاه‌ها تجربه‌ای جدیدی به حساب می‌آید.

 

او افزود: باتوجه به شرایطی که کشور در موضوع ویروس کووید-۱۹داشته است و اتفاق افتاد، اجبار در دانشگاه‌ها به وجود آمد که ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که توفیق بسیار خوب حاصل شده است.

 

غلامی تصریح کرد: ادامه آموزش‌های مجازی در اولویت قرار دارد و در این بازه زمانی تاکید می‌شود که برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و پیگیری تحقق برنامه‌ها توسط آحاد اعضای هیات علمی انجام شود.

 

او اضافه کرد: با توجه به اینکه از ۱۵ شهریور، سال جدید تحصیلی آغاز می‌شود باید زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات آموزشی پیگیری شود.

 

وزیر علوم تاکید کرد: در نیمسال آینده باید برنامه‌هایی برای امکان بازدید دانشجویان جدیدالورود به منظور استفاده از امکانات و خدمات دانشجویی فراهم شود.

 

غلامی با بیان اینکه برگزاری آزمون سراسری ان شاءالله از فردا آغاز می‌شود و تا شنبه نیز آینده ادامه خواهد داشت گفت: من از روسای دانشگاه هاخواهش کردم که حتماً خود و یا اعضای هیئت رئیسه حضور مستقیم در برگزاری آزمون‌ها داشته باشند و نظارت کنند.

 

وزیر علوم اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیری که با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است، داوطلبان با اطمینان خاطر در آزمون شرکت کنند و خانواده‌های آنان نگرانی نداشته باشند، زیرا تمام تدابیر بهداشتی اندیشیده شده است و ان شاءالله آزمون خوبی برگزار خواهد شد.

 

او افزود: ورود دانشجویان جدید را از ابتدای آبان در محیط‌های دانشگاهی پذیرا خواهیم بود و یک تور مجازی از مجموعه دانشگاهی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

 

وزیر علوم تاکید کرد: با توجه به حضور بالای دانشجویان داخل و خارج کشور با برای برگزاری جشنواره پیش بینی‌هایی به منظور توسعه جشنواره‌ها و همایش‌ها شکل گیرد.

 

غلامی گفت: سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------