واکنش سازمان سنجش به لو رفتن سوالات آزمون امروز: صحت عکس ها در حال بررسی است/ منتشر کنندگان سوالات دستگیر شدند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سازمان سنجش
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در واکنش به انتشار تصاویری از سئوالات آزمون امروز که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: صحت این عکس ها در این سازمان در حال بررسی است. 

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در واکنش به انتشار تصاویری از سئوالات آزمون امروز که در شبکه های مجازی در پخش شده است، اظهار کرد: در حال حاضر صحت یا عدم صحت این عکس ها توسط حفاظت سازمان سنجش آموزش کشور در دست بررسی است و نتیجه آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۸۰ هزار و ۷۱۶ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را برای شرکت در ۵ گروه آزمایشی دریافت کرده اند، تصریح کرد: تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تعداد ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر نیز در گروه آزمایشی علوم انسانی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند و آزمون این داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز  پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

 

به گزارش ایسنا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته نیز از دستگیری داوطلب منتشر کننده سوالات کنکور هنر خبر داده و گفته بود داوطلب مبتلا به کرونا که در محل جداگانه‌ای آزمون می‌داد، این سئوالات را منتشر کرد.

 

فاطمه زرین آمیزی در این زمینه به ایسنا گفته بود که یکی از داوطلبان گروه آزمایشی هنر در آزمون صبح موفق به بردن گوشی همراه خود به جلسه آزمون شد و بخشی از سئولات این آزمون را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این داوطلب در بیمارستان طالقانی آزمون می‌داد که با سوءاستفاده از عوامل اجرایی و شرایط کرونایی خود توانسته بود بعد از پایان آزمون دروس عمومی از سئوالات عکس بگیرد و منتشر کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------