نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد/امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش مهر، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد نمودن کد دسترسی انتخاب رشته( عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) وکد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

 

زمان، نحوه وچگونگی شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره متعاقباً اعلام می شود.

 

شایان ذکر است نتایج بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

مهلت مجددی که برای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در نظر گرفته شده بود، ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه پایان می پذیرد.

 

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد :با توجه به اطلاعیه روز گذشته درخصوص اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا روز گذشته برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که متقاضیان بتوانند تا پایان وقت امروز چهارشنبه، ۱۹ شهریور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

تمامی متقاضیان آزمون فوق ضرورت دارد که تا ساعت ۲۴ امروز و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه روز گذشته به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند ، می توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

 

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج شنبه ، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------