ارائه مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ در اسفندماه



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
سخنگوی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور گفت: زمان مجدد برای ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۰ در اسفندماه ۹۹ در نظر گرفته شد. 

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با مهر افزود: آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

 

وی افزود: متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۰ بهمن ۹۹) موفق به دریافت کدسوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری اقدام کنند می توانند در مهلت مجدد ثبت نام اقدام کنند.

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: مهلت مجدد برای ثبت‌نام‌ از روز یکشنبه ۱۰ اسفند تا روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ در نظر گرفته شده که متقاضیان می‌توانند منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش در این خصوص اقدام کنند.

 

وی افزود: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام کرده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ اسفند ۹۹ می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: تاکنون در مهلت ۱۲ تا ۲۰ بهمن ۹۹ تعداد یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۵۴۳ نفر ثبت نام کرده اند.

 

به گزارش مهر، آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه ۹ تیر، پنجشنبه ۱۰ تیر، جمعه ۱۱ تیر و شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------