داوطلبان کنکور چگونه کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنند؟



 کنکور, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
داوطلبان شرکت در کنکور ۱۴۰۱ که مدرک دیپلم خود را از سال ۱۳۸۴ و یا مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال ۱۳۹۱ به بعد در شاخه های نظری دریافت کرده‌اند، مشمول اعمال سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور می‌شوند. 

به گزارش ایسنا، متقاضیانی که مدرک دیپلم خود را از سال ۱۳۸۴ و یا مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال ۱۳۹۱ به بعد در شاخه های نظری (سالی واحدی یا ترمی واحدی) دریافت کرده اند، مشمول اعمال سوابق تحصیلی می شوند. این متقاضیان لازم است برای دریافت سوابق تحصیلی خود به آدرس http//:dipcode.medu.ir مراجعه کنند. 

 

کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه های (سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۰ )شاخه نظری (نظام "سالی واحدی" یا "ترمی واحدی" و همچنین نظام آموزشی جدید۳-۳-۶ )رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و یا علوم و معارف اسلامی صادر شده است.

 

کد سوابق تحصیلی برای دانش آموزان سال دوازدهم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ نیز صادر شده است و متقاضیان  طبق اعلام مدرسه محل تحصیل، باید قبال کد سوابق تحصیلی خود را از سامانه دریافت می کردند. این متقاضیان می توانند با وارد کردن کد سوابق تحصیلی خود در درگاه سازمان سنجش اطلاعات فردی خود را ببینند.

 

کد سوابق تحصیلی برای متقاضیان با مدرک پیش دانشگاهی(سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ )ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر صادر شده است.

 

افرادی  که اطلاعاتشان در بانک اطلاعات مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد یا ناقص است مجدد به آدرس اینترنتی http//:dipcode.medu.ir مراجعه کنند و در صورت تایید اطلاعات از سوی وزارت آموزش و پرورش تا تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در کنکور ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

 

دانش آموزان نظام آموزشی جدید۳-۳-۶ و همچنین دانش آموزان پیش دانشگاهی(سالی واحدی- ترمی واحدی) سال تحصیلی جاری که در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ فارغ التحصیل می شوند، برای اطلاع از نحوه اقدام فرایند مشاهده سوابق تحصیلی، اطلاعیه ای را که در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ درباره دریافت کارت شرکت در آزمون منتشر می شود، مطالعه کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------