زمزمه ایجاد دانشگاه تک‌جنسیتی از زبان وزیر علوم رئیسی



 دانشگاه تک‌جنسیتی, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
ادعای معاون وزیر علوم رئیسی: از سوی دیگر تعدادی از خانواده های دانشجویان دختر و یا خود دانشجویان دختر تمایل دارند تا در دانشگاه های تک جنسیتی تحصیل کنند که چنین امکانی نیز برای آن ها به وجود آمده است. 

 دکتر داداش پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه کوثر که در سالن بانک ملی در بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر سه میلیون و ۲۰۰ نفر جمعیت دانشجویی کشور است، اظهار کرد: از این تعداد دو میلیون نفر دختر هستم.

 

وی افزود: از سوی دیگر علائق دانشجویان دختر نیز تغییر پیدا کرده بطوریکه در گذشته بیشتر دانشجویان دختر تمایل به تحصیل در رشته های هنر و علوم پزشکی داشتند هم اکنون تمایل دارند تا علاوه بر این رشته ها در رشته های فنی و مهندسی و کشاورزی نیز تحصیل کنند.

 

دکتر داداش پور ادامه داد: از سوی دیگر تعدادی از خانواده های دانشجویان دختر و یا خود دانشجویان دختر تمایل دارند تا در دانشگاه های تک جنسیتی تحصیل کنند که چنین امکانی نیز برای آن ها به وجود آمده است.

 

وی اظهار کرد: از سال ۸۹ تصمیم بر این گرفته شد که هشت دانشگاه تک جنسیتی در کشور راه اندازی شود و این دانشگاه ها در مکان های مختلف راه اندازی شد.

 

معاون وزیر علوم تصریح کرد: هرچند تعدادی از این دانشگاه ها توانستند به خوبی رشد پیدا کنند اما تعدادی دیگر خیر.

 

وی بیان کرد: دانشگاه کوثر بجنورد توانسته به خوبی از لحاظ تعداد دانشجویان رشد پیدا کند اما باید فضای فیزیکی این دانشگاه نیز رشد پیدا کرده و توسعه یابد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------