پشتیبانی شورای عالی آموزش و پرورش از مصوبه کنکور ۱۴۰۲/ برگزاری دو مرحله‌ای کنکور از نظر ما قابل قبول است



کنکور ۱۴۰۲ , اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اعلام پشتیبانی این شورا از مصوبه کنکور ۱۴۰۲ گفت: ما به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتماد داریم و کار کارشناسی که آن‌ها انجام داده‌اند، از نظر ما قابل قبول است. 

"محمود امانی تهرانی" دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  ایلنا درباره تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه شیوه برگزاری دو مرحله‌ای کنکور در سال ۱۴۰۲ و تعدد دفترچه‌های آزمون خاطر نشان کرد: شورای عالی آموزش و پرورش به دقت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه را بررسی کرده است. موضع کلی شورا و اعضایی که در آن فعال هستند درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی موضع پشتیبانی است.

 

وی افزود: اعضای شورای عالی تاکید دارند که در وزارت آموزش و پرورش با کمک همه نهادهایی که باید ایفای نقش کنند زمینه‌هایی فراهم شود تا مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به بهترین شکل اجرا شود و از ناحیه اجرا دچار خللی نشود.

 

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا این تصمیم به نفع دانش‌آموزان و داوطلبان است یا خیر؟ گفت: ما به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتماد داریم و کار کارشناسی که آن‌ها انجام داده‌اند از نظر ما قابل قبول است.

 

امانی تهرانی با تاکید بر اینکه برخی تصمیمات برای بهبود شرایط است، گفت: تصمیم‌هایی که گرفته شده در مجموع به بهبود نسبی شرایط می‌انجامد و همه اینها منوط به این است که در مرحله اجرا تصمیماتی که گرفته شده به خوبی اجرا شود.

 

وی افزود: اگر کاری خوب طراحی و اجرا شود به نتیجه مطلوب می‌رسد و اگر خوب طراحی شود و تصمیم درستی گرفته شود، اما خوب اجرا نشود ممکن است آن تصمیم درست، ناگهان زائد شود.

 

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: امیدواریم در اینجا تصمیم خوب با اجرای خوب و متقن همراه شود تا به نتایج مطلوب برسیم، زیرا همانطور که اشاره شد همه اقدامات به این بستگی دارد که ما بتوانیم در مرحله اجرا تصمیماتی که گرفته شده را درست اجرا کنیم تا به آنچه که مطلوب است برسیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------