منابع کنکور ۱۴۰۰ به سازمان سنجش اعلام شده است



منابع کنکور ۱۴۰۰,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: منابع کنکور ۱۴۰۰ و حذفیات دروس ناشی از وضعیت آموزش درشرایط همه گیری کووید۱۹ در زمان مقرر به سازمان سنجش کشور اعلام شده است.

به گزارش فارس، علی محبی معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اظهار کرد: پیرو حذفیاتی که تحت تأثیر شیوع کرونا که پیش‌تر در خصوص محتوای کتاب‌های درسی به استان‌ها اعلام شده بود، حذفیات کنکور تهیه و به سازمان سنجش نیز اعلام شد.

 

وی افزود: منابع کنکور ۱۴۰۰ و حذفیات دروس ناشی از وضعیت آموزش در شرایط همه گیری کووید۱۹ در زمان مقرر به سازمان سنجش کشور اعلام شده و سازمان مذکور از طریق روش‌های معمول خود اطلاع رسانی کرده یا خواهد کرد و این رویه‌ای است که هر ساله انجام می‌شود. 

 

معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی همچنین از ارسال راهنمای برنامه درسی حوزه‌های یازده‌گانه تربیت و یادگیری و راهنمای برنامه درسی دوره پیش از دبستان به شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این راهنما، برای تصویب به شورای عالی ارسال شده و در صورت تصویب به عنوان مبانی تألیف کتاب های درسی مورد بهره برداری مولفان قرار خواهد گرفت.

 

محبی افزود: این راهنما به عنوان یک گام اساسی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین و اجرایی کردن سند برنامه درسی ملی است که توسط کارشناسان دفاتر زیر مجموعه سازمان پژوهش تهیه شده است.

 

وی با اشاره به مبنای پژوهشی فعالیت‌های دفاتر سازمان پژوهش، افزود: به‌زودی با راه اندازی شورای پژوهشی سازمان و نهایی شدن اولویت های پژوهشی که در سال ۱۳۹۹ مصوب شد، کلیه مباحث علمی در حوزه برنامه ریزی درسی وتولید بسته‌های تربیت و یادگیری با زیرساخت های پژوهشی تقویت خواهد شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------