درویش: پرسپولیس خانه دایی است اما گزینه اول ما اوسمار است | مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از واگذاری این باشگاه به بخش خصوص گفت: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. حالا باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آنها را شاد کنیم تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کارهای بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

 

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آنها را شاد کنیم تلاش کنیم.

 

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

 

درویش درباره اینکه پیش از این با بانک شهر سابقه همکاری داشت و به همین خاطر شانس ابقای او در این باشگاه زیاداست بیان کرد: همان طور که گفتم چند دقیقه است که واگذاری صورت گرفته اما به طور یقین همه دوستان تلاش می‌کنند که کیفیت تیم را ارتقا دهند. حالا چه ما باشیم چه نباشیم مهم پرسپولیس است که بالا باشد. این تیم هواداران زیادی دارد و قهرمانی‌های زیادی را هم به دست آورده است.

 

او درباره اینکه علی دایی مذاکره با او را برای نیمکت پرسپولیس رد کرده است افزود: گزینه اول ما اوسمار است اما این را بگویم که پرسپولیس خانه اول علی دایی است. در بحث مشورتی هم با ایشان صحبت می‌کنیم. آخرین صحبتی که بنده با او چند ماه پیش داشتم قصد حضور در فوتبال را ندارد. متاسفانه مسائلی را دامن می‌زنند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. ۴ تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر یا مربی‌شان یا جذب بازیکن جدید پرسیده است؟ در سه هفته اخیر مدام در مورد پرسپولیس می پرسند اما در مورد تیم‌های دیگر چنین چیزی نیست. به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او تا پایان فصل ابقا شده است هم گفت: ایشان به ما لطف دارد. ما چه باشیم و چه نباشیم پرسپولیسی هستیم.

 

درویش در پرسپولیس ماندنی شد

 بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

 

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

 

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران می‌رسد

مدیرعامل بانک شهر گفت: طبق توافقی که در کنسرسیوم بانکی انجام شده و با توجه به اینکه شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت های قابل اتکایی دارد، مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سید در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

 

وی افزود: یک سید در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

 

به گفته احمدی، این کنسرسیوم با پذیرش این مدل و تفاهم کلی و ابلاغ آن به شبکه سرمایه گذاری، این مقدمات را فراهم کرده است.

 

مدیرعامل بانک شهر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس و استقلال از این پس برای دریافت تسهیلات در اولویت بانک شهر قرار دارند، گفت: ما باید بودجه‌ریزی کنیم و با یک مدل درآمد ـ مصارف عمل کنیم. نمی‌خواهیم در قالب تسهیلات کارها را پیش ببریم بلکه بانک ها در قالب سرفصل مسئولیت های اجتماعی می توانند کمکهای خود را به باشگاه انجام دهند. باشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. این شامل درآمدهای پایدار و بودجه‌هایی در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

 

احمدی درباره برنامه بانک شهر برای پوشش بدهی حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی هریک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هنوز صورت های مالی دیده نشده و مدلی که کنسرسیوم می‌خواهد تشکیل شود و مدل درآمدی باشگاه را بتواند فراهم کند تعیین نشده است. ان شاءالله در دستور جلسه هفته آینده کنسرسیوم بانکی با شفاف شدن این مسائل موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

 

مدیرعامل بانک شهر درباره نحوه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از این به بعد گفت: طبق مصوبه شورای پول واعتبار بانک‌ها مکلفند در قالب مدیریت ـ پیمان یا سایر روش ها مدیریت باشگاه را واگذار کنند. البته این تناقضی با سیاست گذاری و عضو هیات مدیره بانک ها در باشگاه پرسپولیس ندارد. از طرف بانکها باید نظام تامین مالی تعیین شود و اولویت این است که مدیریت باشگاه را به شهرداری تهران واگذار کنیم.

 

وی ادامه داد: شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت های قابل اتکایی دارد، سازمان ورزش را دارد و دیگر ظرفیت ها را دارد می تواند آنها را به خدمت باشگاه بیاورد. در اولویت کنسرسیوم طبق توافقی که انجام شده مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------